Elämä riepottelee todella paljon joten päätin ottaa itselleni huomisen vapaaksi töistä. Tahtoisin pitää hemmottelupäivän vain itselleni mutta en keksi mitä siihen sisältyisi. Rahaa on käytettävissä n. 30 euroa eli kalliit manikyyrit ja kampaajat saa unohtua. Mitä itse tekisitte tilanteessani?
hemmottelupäivä mutta rahat loppu
kakuki
3
331
Vastaukset
- leidikolmonen
osta viiniä.
- hjhgghjuk
Käy leffassa ja syömässä. Osta yksi leikkokukka itsellesi ja kynsilakka. Näin minä joskus teen. Kotona teet manikyyrin ja käytät uutta lakkaa. Tai katso joku herkkuohje ja leivo itsellesi ja vuokraa leffa.puydä kaveri mukaan jos on.
- hemmooooo
Osta hiusväri ja värjää hiuksesi ja kuori itse ihosi nypi kulmasi ja, jos olet näpsäkkä kestovärjää myös kulmasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225434- 274705
- 282691
- 342334
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241390- 181386