28 ja 29.11 on illalla olleet hävittäjät lennolla. Ilmoitusta ei ole ollut missään.
Ilmavoimien iltalennot
8
197
Vastaukset
- wroomweoom
Ne on Rissalasta varmaan unohtanut sinulle henkilökohtaisesti soittaa ja ilmoittaa.
- paukkuja.putkeen
Mulle soittivat ja sanovat jotta lentellööt myöhemminnii jos vain jostain petroolia saavat. Minä kun oon näitä vihreesti ajattelevia sanoin jotta opetelkoo veikkoset käyttämmään tuulta ja siellä ylempänä sitten aurinkotuulta.
- Niin_ja_näin
Yleensä ilmoitetaan kun lennetään matalalta ja usein.
Joskus kolmevuotta sitten loppukesästä. Puidenlatvojen yläpuolella mutta niin alhaalla että ei tutkassa veti hävittäjä. Punainen alaosa eli ei suomalainen hävittäjä. - Punkkipäässä
Joskus 3 vuotta sitten lens meidänkin pihan yli niin matalalla, ettei etupihan tutka huomannu heti. Kone oli kokonaan punanen eli punakone. Naton konneet on onneksi sinisiä.
- lentäjän.poikanen
Se tuo punanen väri lentokoneessa johtuu siitä kun kuski ajaa kovvaa niin pyrkii uloimmat pellit punahehkusiksi ilman hankauksen johdosta. Jotta ei ole varma josko on ollunna Putinin koneita.
- Ehkä_lensi
Lensikö Lapinlennosto täällä saakka?
- tähystäjä-keke
Mulle ne aina soittaa samana päivänä rissalasta, että älä ammu alas, omia ollaan...
- Jumalahumala
Haikosen Saatanan enkelit lentää välistä yli.Huutaen ihanaa,ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457422
- 324088
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522366- 532327
- 432268
- 372258
- 162246