Mitä autokouluyrittäjä saa kertoa omalle henkilökunnalleen, mahdollisesti tulevista uusista opettajista?
Saako hän käyttää "poliisi-kaveriaan" opettajan tietojen urkkimiseen? (epävirallisesti)
Entä jos (on) alkoholiongelma ko. yrittäjällä, miten voi työntekijä/tulevat suhtautua?
Entäpä kun yrittäjä uhkailee?
Poliisi tutkii...
SAP opettajien oikeus?
8
139
Vastaukset
- KTiainen69
Jos yrittäjä selvittää tietosi poliisin avulla ja jakaa tietosi eteenpäin, niin a) poliisi joka on hakenut tietonsa: syyllistyy virkarikokseen, b) Yrittäjän ei missään tapauksessa tule saattamaan tietoa - muille.
Ymmärsinkö oikein, että hän on puhunut "jorulle" / henkilökunnalleen sinun tietosi? - Kunnianloukkaus lienee oikea? , mustamaalaus, yms.
Onko hän esim. tekstiviestitse uhkaillut sinua jollain tavoin? Esim: "Haluaa viedä sinut saunan taakse?", yms....
Onpa yrittäjä? Toivottavasti on hyvä asianajaja?
Mikä autokoulu nyt vaanii ammattitason opettajia? Onko sinulla opettajana ehkä-pä paremmin, kuin ko.yrittäjällä....?
TEE RIKOSILMOITUS! - pekkakari
Hyvä Lauri Mustonen. Jos sinulla ei ole muuta tekemistä, kuin kirjoitella kaikkea paskaa tänne, niin soita mulle. Mä voin tulla juttelemaan sun kanssa ;)
- ukstryjn
Tähän voidaan lisätä, että: "pekkakari" on kuulemma lähettänyt viestejä enemmänkin ko."Lauri Mustoselle"
- Mennään saunan taakse....
- Saisinpa olla kahdestaan kanssasi samassa huoneessa... (?)
- Mikä on kotiosoitteesi, voidaan tulla poikien kanssa tervehtimään...
Onko tämä nyt aikuisten oikeasti tervettä käyttäytymistä ?
Vai, saattaako jollain olla pikkuruinen ongelma alkoholin kanssa?
Terveisiä: Paltamosta... - PeriKakka
....Niin tämä ei ole paskaa, vaan sinun Kari Pekka lähettämäsi viestit uhkailut...
- iysalo
Huh, huh...
Mikä mättää?
Kateus? - gfkhg
Peniskateus?
- JanMäkinen
Ei uskoisi, että autokoulun johtaja (?) uhkailee henkilökohtaisella lähestymisellä/ haluaa selvittää osoitteen? - Lienee liikaa punaviiniä taustalla?
- PeterKarl
Niin, olen itse seurannut ko. palstaa. Nyt voisi molemmat osapuolet avata, mikä mättää? Jos Teillä on henkilökohtaisia kaunoja, yms. ok.
Kukaan ei voi kuitenkaan uhkailla selvin päin /kännissä, ketään?
Olisi siis kiva tietää? - Mistä kyse?
Onko LM kateellinen KP.lle? / tai toisten päin?
Lisäksi: Onko autokouluopettajilla oikeutta vai vain velvollisuutta työnantajaa kohtaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402909
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000