Skeposet toitottavat valheellista sanomaansa fanaatikon äänenpainolla. Onko joku kuullut skepojen näyttävän tieteellisen tutkimuksen?
Ei ole. Koska skepot eivät perusta tieteeseen, he perustavat fundamentalismiin. He suorastaan kieltävät kaiken tieteen ja totuuden. Skepsoset haluavat vääristää ja valehdella, pilkata ja kiusata. Skepsis on valeuutisten kehto. Skepsiksen päämajasta käsin pikku skeposten armeija välittää valeuutisia joka kolkkaan.
Pyytäkää joskus skeposilta tieteellinen viite. Ei ole eikä tule. Että sellaisia skepsosia.
Skeposet on fundamentalisteja
3
91
Vastaukset
- Skepsis_uskomusta
Skepsis muistuttaa minustakin enemmän fanaattista uskomusta kuin mitään tieteellistä seuraa. Olin aikoinaan kiinnostunut Skepsiksestä, mutta onneksi liittyminen jäi.
Seurasin vähän aikaa heidän touhuaan, ja se on tosiaan fanaattista julistusta, ilman mitään tieteellistä pohjaa. Toisten pilkkaamisesta he ovat tehneet kyllä lähes tiedettä. Olisi mielenkiintoista tietää, mikä heidän toimintaansa pyörittää. - Fatima_Fundis
Sitaattivarkaiden suut lausuvat pyhän Aamenen. Päivä täyttyi taas syntisiä kiroten. Kärpäspaperissaan on sanassa tiukan kliini. Lauluntynkään tungettiin ahdasmielisen tamburiini.
Osoita että ns. "skeposilla" on joku fundamentti, eli perusta, kuten fundamentalistisilla kristityillä (mikä lienee Raamattu).
.Muussa tapauksessa puheesi on pelkkää helisevää vaskea ja kilisevää kulkusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707