Herne.
Tiedustelisin sellaista rauhallista kahvilaa/baaria tässä Hämeenlinnan keskustassa, jossa viettää iltaa ja naatiskella tuopin olutta, kupin kaffeeta taikka vaikkapa lasin viskiä.
Arvostan paikassa sitä, että musiikki ei ole liian kovalla kuullakseen ajatuksiaan ja ei oleihan tupaten täynnä.
Rauhallinen kahvila taikka kuppila hakusessa
10
200
Vastaukset
- tarkkenavähä
Taitaa olla mahdoton yhtälö toki riippuu kovasti siitä mihin aikaan illalla ja minä viikonpäivänä ajattelit toteuttaa haaveesi. Monestihan Hämeenlinnan baarit ovat tyhjiä jopa viikonloppuisin.
Heh..
Tänään olen mänössä näihin aikoihin.
Ja se että ovatten enimmäkseen tyhjillään on positiivinen asia miun kirjoissa.
Yleensä tykkään Hemingways tyylisistä seurusteluravintoloista/baareista ja sellaisista, joissa on olohuone tunnelma.Tässä ko on 'kesäloma' töistä, niin iski autolla huristelu fiilis, niin päätin lähtä minne nyt nokka sojotti ja päädyin tänne Hämeenlinnaa. Sen tarkempaa suunitelmaa ei ole, eli saattaa olla että olenvain huomiseen taikja sitten usiamman päivän. Eli jos hupmenba taikka tässä tämän viikon lopulla on jotain erikoista tiedossa, niin voipi vihjasta josko sitä innostuis oleskelemaan pidempään.
- CafeBrutale
Birgerkin voi sopia tarkoitukseesi.
Jos kaffen kanssa pitää olla kaakkua tai torttua, niin konditoria kahviloita on useita, moni ei vain ole illalla myöhään auki. Palokunnankadun Cafe Kukko on -20 arkisin, torin vieressä Laurell ke -20.
- bensis
kahvila kulma,avoinna tänään kymmeneen,juomia jokaiseen makuun.
- Latinkivähissä
Kun ei pääse.
- 1.JaViimeinenKäynti
Kulma ei ole rauhallinen. Jo iltapäivällä kaiuttimet pauhasi Jeesusta ja Jumalaa, vaikka muuten vaikutti viihtyisältä.
- Huirunki
Ja pillua tekis mieli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682421En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361789- 101624
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161535Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009