Host perhettä vailla

eppp

Hei!

Olen 20-vuotias positiivisella elämän asenteella ja menevällä luonteella varustettu nuori.
Valmistuin Tampereella keväällä 2015 lähihoitajaksi, hyvin paperein. Olen erikoistunut Sairaanhoito – ja huolenpitoon.

Minulla on monenlaista kokemusta hoitoalan työstä. Lasten hoidossa etenkin: olen ollut metsätähden kotihoidolla töíssä. Työhöni kuului sairaiden lasten hoitaminen heidän kotonaan. Olen myös hoitanut sukulaistyttöjäni ja päiväkodissa isompia lapsi joukkoja. Minulla on myös yksi vuotias kummityttö. Hänen kanssaan touhuan ja vietän paljon aikaa.

Tällä hetkellä työskentelen sairaalassa. mutta koska sopimukseni loppuu vuoden lopussa. Olen alkanut harkitsemaan aupairiksi lähtemistä..
Olen innokas oppimaan uutta ja saamaan erilaista työkokemusta.
Ihmisten kanssa tehtävä työ ja heidän auttamisensa on minulle tärkeää.
Olen matkustellut paljon, ja tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
Kielitaidollani olen pärjännyt ulkomailla,joten uskon sen riittävän myös työelämässä.
Asun yksin, joten minulle on tuttua ruuan laitto ja kodinhoito.
Haluaisinkin nyt siis tutustua erilaisiin kulttuureihin ja saada lisää työkokemusta.
Jos kiinnostaa laitathan viestiä ja kerron lisää itsestäni!

(Minulta löytyy hygieniapassi, ensiapu- ja ajokortti.)

Jos kiinnostuit laita viestiä spostiini, niin kerron lisää itsestäni : eplahan@hotmail.com

3

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyypekki

Hei. Laitoin sinulle sähköpostia, voin olla, että minut luettiin roskapostiksi :) Olisi kiva kuulla sinusta enemmän.

• tsemppiä

Onko sulla jo joku tietty maa mielessä? Hyvin tietoja eri maiden käytönnöistä löytyy ainakin sivuilta www.connectaupair.world, sieltä voi myös löytää isäntäperheen melkein mistä päin maailmaa tahansa.

• KatiMarggraf

Etsitään Au Pairia Saksan pohjoisosaan Garding-nimiseen kaupunkiin!
        Oletko reipas, tunnollinen ja lapsia rakastava nuori jolla on ajokortti ja mahdollisesti jopa Saksan alkeet hallussa? Haluatko tulla perheeseemme Au Pairiksi mahdollisimman pian ainakin syyskuun koppuun saakka - ehkä jopa pidemmäksikin aikaa? Lapsemme ovat Niko 5v. ja Lisa 3v. Lapset ovat päivisin tarhassa, joten työaikasi alkaa noin klo 14. Tarha on heinä-elokuussa 3 1/2 viikkoa kiinni ja silloin lapset ovat tietenkin myös aamupäivsin kanssasi. Minulla on usein iltapäivisin vapaata mutta koska meillä on myös neljä loma-asuntoa, apu on aina tarpeen. Viikonloput ovat melkein aina vapaita. Pohjanmeren leveille hiekkarannoille on 10 km, Hampuriin menee noin puolitoista tuntia ja Tanskaan noin tunti. Kaupunkimme on melko pieni, mutta meren läheisyys tarjoaa monia harrastusmahdollisuuksia (Kite-Buggy, Kite-Surfing, WindSurfing, Strandsegeln....). Ratsastushalli on kolmen minuutin kävelymatkan päässä. Urheilumahdollisuuksia on jalkapallo, käsipallo, Iron Power, Zumba, ym. Käytössäsi on auto joten pääset liikkumaan. Haluaisimme lapsillemme kaverin, joka puhuu Suomea, leikkii heidän kanssaan, laulaa lastenlauluja, hulluttelee lasten kanssa ja on osa meidän perhettä.
        Jos kiinnostaa, ota yhteyttä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7655
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4243
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3725
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2445
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51