On kyllä niin tavattoman mukavaa taas olla U:gissa

LounliRaideri

Tuli asusteltua tässä jokin tovi muualla ja eilen palasin tänne takaisin. Ankkakujan kämpän vuokralainen sai lähteä ja Turun Ikeasta tilaamani kalustekuorma tuodaan tänään. Ljudmila saa laitella verhot paikoilleen ja sitten lähteä vaikka Venäjällä käymään.
Naapureille järjestän paluujuhlat, josta ei viinaksia ja hyvää sapuskaa tule puuttuman.
Tarkoitus oli paistaa kokonainen sika pihamaalla, mutta siihen ei saanut lupaa. Lokalahdelta olin jo käypäsen sian siihen tilannut, mutta ehkä sitten joskus toiste.

Vanha mersunikin oli tallessa suulissa Pyhämaassa ja lähti käyntiin kuin palmun alta. Jarrut tosin hieman jumissa, mutta norjuivat sitten kun loska roiskuen painelin menemään Pyhämaan kapeita hiekkateitä..
Kyllä se taas tästä lähtee. Uki on hieno paikka sua ja elää. Täällä sitä ihminen on kaukana kaikesta pahasta ja nykyajan hömpötyksistä. Täällä ei ole mikään muuttunut, mitä nyt jotkut vastaantulijat ovat ruskettuneempia kuin aikaisemmin...

4

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ankkakujaltanaapuri

Hyvä kun tulit takaisin. Täällä ei oikeen mitään hupia ole ollutkaan,joten ne possujuhlat tulee ihan tarpeeseen..

• Voitto88

Kunhan matut ja koripallo nequt häviää

• Haisette

Syö rannikkojuntti silliä ja sano MÄÄÄ

• Tervetuloa ja sano lululle terkkuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe