Olen koko yön tuloksetta selannut.mm joten kysyn vielä täältä.
Joku on koittamur hakkeroida mun s-postia ja se ei nyt toimi omalla salasanalla.
On myös sen verta vanha että en saa sitä vanhemmalla sähköpostillakaan auki, kun tuo kyseinen s poti jo poistunut tietokannasta.
En siis kysele rikos mielessä, vaan s postini sisältää todella tärkeää tietoa joita en voi jättää sinne lojumaan.
Hotmailin hakkerointi. Miten !?
2
279
Vastaukset
- tee_gmail
Microsoft sulkenut tilin käyttämättömänä? Yritä luoda samalla osoitteella uusi. Posteja et varmaan saa takaisin, mutta yhtä varmasti ne ovat edelleen microsoftin hallussa. Voisit ottaa yhteyttä hotmailin ylläpitoon ja sieltä kysellä.
Ainakin tuttavan käytämättömän tilin oli joku saanut käyttöönsä ja näkyi pikaviestimessäni. - iubybybvbv
JAaaa
onkohan minulla sitten sellainen ongelma!!!
Minulta kerjäävät vahvistusta (hotmaista) osoitteeseen ja lähettäisivät palautus koodin osoitteeseen johon en ole päässyt enään pitkää aikaan!!!
Jaa, että hakkereitakin voi olla... no jo on saatanallisuus pirullisella päällä!!!
Onko ilmaista sähköposti paikkaa missään kun sitä, mikä on minulla käytössä pankin kans en halua yksityspostiin sotkea????
EN LUOTA:
yahoo??? suomi24???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748