Voiko nainen lähteä yksin matkalle Dubaihin. Pukeudun asiallisesti ja muutenkin rauhallinen persoona. Mitä vaaroja voisi mahdollisesti olla ?
Nainen yksin matkaan
3
318
Vastaukset
- Tuupai
Aivan mainiosti. Normaali käytöksiselle ja asiallisesti pukeutuvalle ei mitään vaaraa. Takuulla turvallisempi kuin esim. Helsinki
- Tiinas10
Dubai on varmaankin yksi maailman turvallisimmista maista. Myös naiselle kunhan ymmärtää miten maassa tulee käyttäytyä. Asiallinen pukeutuminen ja käytös on tärkeää ja tämän oletkin jo sisäistänyt.
Aasialaiset vierastyöläiset kyllä tuijottavat länsimaista naista, vaikka olisitkin konservatiivisesti pukeutunut. Jos joku jotain ehdottelee tai muuten käyttäytyy epäasiallisesti sinua kohtaan, kannattaa poistua paikalta tai nostaa asiasta kova meteli. Itse en ole tuijottamista pahempaa kokenut.
Maassa on paljon prostituoituja esim venäjältä eikä kannata ottaa sitä riskiä, että luulevat prostituoiduksi, kun liikut ilman miestä eli oma käytöshän tähänkin vaikuttaa.
Missään tapauksessa ei pidä lähteä vieraan miehen mukaan tai mennä kenenkään vieraan auton kyytiin. Taksit ovat toki turvallisia mutta älä ikinä istu taksin etupenkille.
Poliiseja, vartijoita ja valvontakameroita on joka paikassa joten se omalta osaltaan lisää turvallisuutta. Ihmiset ovat erittäin avuliaita ja ystävällisiä. - Savetski
Täällä toinen! Lähden yksin reissuun, jännittää, mutta toisaalta on helpottunut olo: kerrankin saa itse määrätä aikataulunsa ja mennä sinne mikä oikeasti kiinnostaa. Olen 52-vuotias naimisissa oleva nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402939
- 172726
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402058