Tuleeko kenkää?

TuleekoKenkää

Jos Kempeleen Suuresta Pojasta kirjoittaa ikäviä juttuja??Saako Herra Isosta Herrasta kirjoittaa vain kivoja juttuja?

9

167

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persjalka

Kyllä kansan tulee kunnioittaa suurta messiastaan ja kumartaa maahan asti, kun olemme saaneet tämän suuren lahjan , joka poistaa kaikki köyhät ja vaivaiset maastamme pilaamasta raharikkaiden elämää. Kohta Suomessa on vain hyvinvoivia, hyvätuloisia, onnellisis ihmisiä. Paratiisi maan päällä!

• lestukka

On tämä kempeleen lestuhirviö sairas?? Miksi tuollaisia demoneita syntyy??Oisko isien pahat teot saanut aikaan??Toiseksi on olevinaan uskovainen, saatana piru se on:

• TätäToivomme

Hyvä että poika kuoli, lisää epäonnea toivotaan!

• orsillla

häätyy tuolla lessulla olla vittumainen loppuelämä, ei selkäänsä voi kääntää ,

• kyrpäseon

älä muuta sano joskus lomalla sitten ollessaan lestaämmänsä kanssa kumminkin joku vittuutunut suomalainen tulee ja pyyhkäsee poikaa turpaan oikein kunnolla.mutta sehän on vaan sitten positiivinen asia heh heh otetaan pienet

• profeettasipilä

Mohammed Sipilän kuvaa ei saa piirtää!

• Persjalka

Tämä suuri messias oli vapauttamassa kauppojen aukioloaikoja. Nyt on pilattu kaupan työntekijöiltä joulu - ei saa rauhoittua joulumyynti hulinan jälkeen oman joulun vietoon.

Raamatussa on käsky: Muista pyhittää lepopäivä!!!! Näin on lessu polkenut senkin lokaan - kaupat auki joka sunnuntai. Minun Bibliassani lukee luomiskertomuksessa, että Jumala loi maan kuutena päivänä ja seitsemäntenä Hän lepäsi. Kuinkas suu nyt pannaan????

• Viisuri

Kansa antaa sille itteleen kenkää.
      Peräti 75 % kansalaisista on sitä mieltä, että suuri Messiaamme Pipilä Il Jong on onnistunut työssään huonosti tai erittäin huonosti. Hesarin galluppi.
      Viisaampi osaisi itse vetää johtopäätöksen ja pyytää eroa hallituksesta. Osanneeko hän????????

• Tarkoitatko_aloit-

taja tätä persuvaltuutettu Jussi Pellikkaa? Ei se haittaa, vaikka hänestä kirjoiteltaisiinkin, koska sehän on vain nostetta hänelle. Hänestä todellakin on tulossa Kempeleen Suuri Poika, joka itse ja jonka myötä koko Kempeleen kaupunki tulevat jäämään historiaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7515
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4143
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2426
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2358
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40