Olen 20v mies ja mulla on jäätävä fetissi VALKOISIIN JA PUHUTTAISIIN nilkkasukkiin jotka ovat joko miehen tai naisen jalassa. Kerran oli miespuolisella ystävälläni ja sillä oli jalassaan juuri tälläiset. Ai että siinä oli vaikea piilotella stondista kun teki mieli työntää penis vain jalkapohjien väliin ja sotkea valkoiset sukat spermalla. Lopulta tyydyin vaan ottamaan kuvan ja mennä runkkaamaan viereiseen vessaan. Lähtiessäni otin puhtaasta korista parin kyseisiä nilkka sukkia ja kotona laukesin sinne sisälle ja katsoin kuvaa kaverini aivan tajuttoman seksikkäistä sukista ja jaloista! Lisäksi..olen täysin hetero
Nilkkasukat ja kengät
15
2488
Vastaukset
- Samoutxes
En itse tunne olevani homoseksuaali kumminkaan. Sillä panen naisia, eikä mulkut herätä kiinnostusta. Tälläinen on vaan tullut jostain että nilkkasukat kiinnosta..toki paljon parempi jos ne on naisella että ei sen puoleen!!
- heteromies
Täällä täysin sama juttu! Valkoiset nillasukat/valkoiset urheilusukat kiihottaa aivan helvetisti.
- heteromies
Nilkkasukat
- Anonyymi
Onneks nykyään jätkät kulkee aika paljon sandaalit jalassa niin näkyy sukat tosi hyvin. Itse tykkäisin vielä enemmän, kun tulisi muotiin kävellä ihan sukkasiltaan. Sillon en kyllä tiedä miten päin olisi. Yhtenä iltana rohkaisin mieleni ja päätin, että nyt lähden kävelylle. Laitoin uudet puhtaat valkoiset niken sukat jalkaan ja.lähdin ulos. Kiertelin ympäriinsä ainkin tunnin ennen kuin tulin takasin kotiin. Pohjat ei ihan enää olleet valkoiset mut kivaa oli.
- sukkafettari
Mä olen kanssa mies ja kiihottaa miesten ja ooikien valkoset sukat. Kiihottaa myös ajatus siitä että joku laukeis jalkojen väliin ja hiarois spermansa mun valkosiin sukkiin.
- sukkafetissiiiii
kiihottaa samat jutut! kikkei alas?
- Anklesocks
Itsellä myös todella vahva fetissi nilkkasukkiin. Myös hikiset sukkahousut ovat todella kiihoittava haistelu kohde mutta nilkkasukat ovat parhaat. Olen 22v parisuhteessa oleva. Fetissi sukkiin alkanut jo 15 vuotiaana. Oman muijjan sukat kiinnostaa oikeastaan vain aktin aikana mutta muuten ostelen netistä ja parikertaa olen ihan kadulta ostanut tytöltä sukat jalasta.
Onko muut ostaneet sukkia suoraan jalasta? Siis ihan yhtäkkiä vain kysynyt myytkö sukat? :D mitä olettesanoneet? Itse käytin syynä että mopo hajosi ja tarvitsin sukan ilmanputsariksi. Sain ihanan hikiset mustat nilkkasukat 8eurolla. Niiden kanssa parhaat orkut ikinä ! - Vainii223
Sama juttu ja parisuhteessa olen , tosin en ostele , eikä hinta miestenkään jalassa. Ainoastaan naisen.
- Anonyymi
Nuorille tytöillä on ne varrettomat sukat tennareissa. Yli 30v naisilla jo usein tennarit ilman sukkia. Oikeesti ei niitä sukkia tarvitse kesällä ja kangastennarit voi pestä tarvittaessa. Mun nuoruudessa tytöt oli kesällä ilman sukkia. Helteellä kaikilla oli varvastossut.
- Anonyymi
Eikä sulta mennyt kuin vaivaiset viitisen vuotta asian tajuamiseen. Melkoisen hyvä saavutus sulta.
- Anonyymi
Olin kesällä kahvilla terassilla. Viereiseen pöytään istui reilu 30v nainen joka otti tennarit pois paljastaen kauniit ruskettuneet jalkansa ja punaiseksi lakatut varpaankynnet. Mulla seisoi:) Kesä helteet ovat kyllä muutenkin jalkafettarin parasta aikaa.
- Anonyymi
Itse käytän noita sukkia ja lenkkareita, 42v mies
Tosin vain seksissä vanhemman mieskaverini, joka 68v kanssa, jonka luona olen ainoastaan nilkkasukat ja lenkkarit yllä, kun annan puuhailla käsihoidon itselleni
Hänen oma fetissi, että käytän niitä - Anonyymi
www.sukat.com :ista voit tilata puhtaita sukkia itsellesi. Tutustu valikoimaan, jos uskallat! 😉
- Anonyymi
Mustat legginsit ja mustat
Nilkka sukat ja sirot ja pienet jalat. Ah se paljaan nilkan tuoksu kun nainen ollut vähän aikaa ulkona. Semmoinen tietty haju Nam - Anonyymi
Tai collarit josta lahkeet nostettu polven korkeudelle ja käyty juoksu lenkillä. Sit nainen nostaa sen paljaan säären naamalle ai vittu se haju kiihottaa
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225264- 254458
- 282571
- 342274
- 372018
- 151948
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211287Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194