Jep eli mietin rumpujen soiton alottamista, että onko missään mitään sivustuja joissa ois joitain tietoja rummuista ja kuinka vaikeaa on alottaa rumpujen soitto että onko pakollista käydä tunneilla vai voiko itsestään opua esim. joillain kirjoilla?
Rummut
3
304
Vastaukset
- DjAzze
no empä noista sivuista tiiä, mut ite oon kyllä ihan alottanu rumpujen soiton ilman mitään opetusta, enkä oo koskaan käyttäny mitään kirjoja. tekemällä oppii... matkii vaan kaikkia hyviä rumpaleita, ni siitä keksii kaikkia hienoja jutskia ja keksii itekki kaikkia omia säätöjä ni kyllä se siitä lähtee. itte opiskelu saattaa olla jopa yhtä tehokasta, ku jonku toisen opetus. tai no mistä mä sen tietäisin, ku kukaan ei oo mua koskaan opettanu.. :)
- ~rumpalityttö~
jos ihan alotelija oot ni kannattaa mennä johki opetuksee ainaki vähäks aikaa ni oppii perusteet. paljon auttaa myös joku kauemmin soittanut kamu. ilman kirjoja pärjää rumpujen soitossa hyvin, varsinkin jos soittaa vain ns omaksi ilokseen ja osaa soittaa hyvin korvakuulolta, mutta nuottien lukutaidosta voi olla paljoki hyötyä... itse soitan kirjoista ja päästä, molemmista :)
Paremmin opit jos käyt tunneilla vai etkö jaksa no sithän siinä menee kauemmin oppia muutama komppi soittamaan eikä se mikään pakko oo mut parempi ku ilman rumputunteja. Voi ite oppia joistaki kirjoista ja nuotti vihoista. http://www.levytukku.fi/tamaswingstar.htm käy vaikka
tuolla! Löydät kyllä itekkin kuukelista jos etit suomen kielisiltä sivuilta nimellä Tama Swingstar ni löydät varmasti jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197606Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista807041- 955304
- 524785
- 2424357
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494336- 444255
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284008- 593143
- 482606