Kokemus häpeästä

taastätä

Hävettää yleisesti ottaen, edellinen ihastuminen (siitä on 9kk aikaa kylläkin ja olen osittain jo päässyt asian yli, mutta välillä sen ajatteleminen hävettää niin että poskia kuumottaa) yhteen tyyyppiin. Tiedostin ihastuksen alussa että tämä on vain sellainen ohimenevä ihastus, no päätin olla tekemättä asialle mitään, kunnes kyseinen henkilö osoitti kiinnostusta muhun viestittelimme ja olimme yhteydessä toisiimme noin 5 kk ja ihastukseni alkoi hiljaa pidentyä(hän ei tosin kertonut suoraan silloin että oli musta kiinnostunu siillä tavalla), kunnes, tyyppi kertoo5 kk jälkeen että on tavannu jonkun toisen naisen.se oli jysäys vyön alle luulin että tyyppi oli minusta kiinnostunu kun oli muhun ottanu yhteyttä alun alkaenkin(olin silloin jo ehtinyt korvia myöten ihastua tähän ihmiseen. Päätin lopettaa tuttavuutemme kokonaan, hävetti vaan sen jälkeen aivan silmittömästi, miten olin niin tyhmä et viitsin haaskata aikaani tällaseen josta oli jo alussa epävarmat vibat, mut i can't help my heart. ,ä olintäysin väärinymmärtäny sen kaiken. Vieläkin vaan välillä mietin sitä ja samat kuumotuksen häpeän tunteet tulee pintaan väkisin, voi kun asioita vois vaan pyyhkäistä mielestä pois jja unohtaa...

1

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä.sure

näin juuri on käynyt myös minulle, olisi pitänyt "kuunnella vaistojani enemmän" mutta ei kun petyin pahasti kun liikaa ihastuin enkä saanutkaan vastakaikua tunteilleni.
      Aika auttaa siihenkin ja elämääsi tulee vielä se "tosi tärkeä" ihminen jossain vaiheessa joka vastaa tunteisiisi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6895
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2037
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe