Ainakin kuvaus tuossa sivussa tuntuu toimivaan itseeni:
http://www.puckermob.com/lifestyle/8-signs-you-may-be-a-shy-extrovert
Jotenkin tunnun herättävän ihmisten ilmoilla kiinnostusta, vaikka huomio saakin vetäytymään kuoreen jos joku oikeasti tulee puhumaan.
Olen kyllä aina pitänyt itseäni introverttina, ja omaan joitakin sellaisiin ihmisiin yleensä liittyviä ominaisuuksia, mm. jonkin asteista pakkomiellettä luovuuteen.
Olenko minä introvertti tai "ujo ekstrovertti"?
3
300
Vastaukset
Ehkäpä olet vain yleisössä huomiota herättävä kaunis/komea tavis?
Siihen suuntaan on usein sanottu kunhan olen muistanut pitää kehostani huolta. Lienee taas aika joulun jälkeiseen kuntoiluun.
Monet kauniit ihmiset ovat taviksia.Elaini kirjoitti:
Siihen suuntaan on usein sanottu kunhan olen muistanut pitää kehostani huolta. Lienee taas aika joulun jälkeiseen kuntoiluun.
Monet kauniit ihmiset ovat taviksia.Kylmä totuushan on, että ensituntumalta ihmiset ensinnä kiinnittävät huomionsa toisen ulkonäköön.
Itse olen susiruma, mutten sosiaalisilta kyvyiltäni sokea tai kuuro: kyllä tuo näkee ja kokee, eikä se enää tässä vaiheessa itseäni sen kummemmin liikuta saati loukkaa.
Elo vaan menee siten, ettei se henkinen pääoma näy eikä sitä arvosteta kuin (pitkän) ajan kanssa. En toki tässä yritäkään mussuttaa olevani fiksumpi ja sivistyneempi kuin joku itseäni paremman näköinen. Joillekin vaan on annettu enemmän kuin toisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402038