Eli olen nyt 13-vuotias tyttö. Tää juttu ei sentään tapahtunut jouluaattona, vaan viime viikolla. No kumminkin, tähän asti äiti on ostanut suurimman osan mun alusvaatteista. Kävin sillon viikkoa ennen joulua ostamassa itelleni uusia alkkareita, koska kaikissa vanhoissa oli korkea vyötärö, lahkeet tai ne molemmat. Okei, muutamia ihan tavallisiakin omistan, siis matalavyötäröisiä ja lahkeettomia.
Ne mun ostamat uudet alushousut peittää hyvin edestä, ne ovat mustia ja valkoisia ja peittävät perseen vain keskeltä. Sivuilla ei ole mitään nirunaruja vaan joku reilu viisi senttiä kangasta. Pitsiä niissä ei ole, joten ei taida olla stringitkään. Osaako joku muuten kertoa mitä housuja mä ostin, tai siis miksi niitä kutsutaan? Mukavat ne on joka tapauksessa, ei tarvitse aina miettiä milloin saa rauhan pikkareiden kaivamiseen perseen välistä. Ja rajat ei näy farkuista.
Äiti kuitenkaan ei ollut iloinen kun löysi ne pyykkikorista. Sanoi että sellaiset alushousut on muka liian seksikkäät seiskaluokkalaiselle. Se sanoi että heittää ne roskiin, jos näkee niitä usein pyykkikorissa. Mitä mä oikein teen? Miten saisin äidin uskomaan, että haluan käyttää sellaisia pikkareita mistä tykkään? "Kaikilla muillakin on" ei varmaan toimi vaikka se onkin totta, joten olisi kiva saada neuvoja tähän.
Ostin uusia alkkreita ja äiti veti raget
Pikkarikori
2
311
Vastaukset
- Rlakfddks
En ymmärrä äitisi logiikkaa, sanot nyt hänelle ne syyt että miksi haluat siirtyä toisenlaisiin alushousuihin (=mukavammat päällä, rajat ei näy). Itsellänikin oli samantyyppisiä ongelmia kasiluokalla, kun ostin stringit. Asuin isällä ja sain kuulla, että hänen tyttönsähän ei sellaisia pöksyjä käytä! Käytin silti, piilotin ne farkkujen sisään ja viikkasin itse pyykkini. Lopulta isä sitten antoi periksi ja sain käyttää mitä lystäsin.
- 78ghtyer
Kuuluisiko tämä kenties nuorisopalstalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184