aikuinen nainen kaipaa kuivalle, mutta herkälle iholleen voidetta?? ihoni lehahtaa herkästi kuivuessaan punaiseksi ja samalla kipeäksi. Ja siitä tuo kierre onkin jo valmis, joudun lisäämään koko ajan lisää rasvaa mistä iho kuivaa ja ärtyy yhä enemmän koko ajan!
onko mitään muuta kuin tummeli ja nivea creme mitä osaatte suositella ?
tarpeeksi kosteuttava,mutta rasvainen voide?
6
315
Vastaukset
- vaihtoehtoja.riittää
La Roche-Posay, Avene, Lierac, Aco, Vichy, Eucerin, Favora, Madará, Widmer, Puhdas, Lumene. Siinä muutama tuotemerkki, joista löytyy voiteet kaikille ihotyypeille.
Saa apteekeista tai isompien kauppojen kemikalioista.
Myyjiltä voi pyytää apua oikean voiteen löytämiseen. Samaten kannattaisi kysellä neuvoja erilaisista ihon puhdistusaineista, kun on noin reaktioherkkä hipiä. - köyhähän
onko mitään halvempia olemassa?
- Gnistrar
Tämä ainakin on loistava ja nyt näyttää olevan tarjouksessa:
https://www.sokos.fi/fi/sokos/lumene-ultra-sensitive-sos-rauhoittava-tehovoide-50-ml - Vfti
Mä käytän talvisin kun iho menee huonoon kuntoon pakkasilla Lancimen Nutrixia, aika hintava mutta erittäin riittoisa ja siksi hintansa väärtti
- a-toopikko
kokeile apteekin perusvoiteita. Hyviä ja edullisia...:)
- Martta30
Moisture restore intense moisturizer, erittäin kosteuttava voide. Saa tilattua mun kautta edullisemmin 😊 Eli merkin Nu Skin tuote jotka on mineraaliöljyttömiä sekä kasviuutepohjaisia tuotteita 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371