Saako sähköisen seisontajarrun ohjelmoitua vapauttamaan kaasusta? Manuaalilla kytkimen nosto vapautti seisontajarrun, en jaksaisi sitä käsin vapauttaa.
Sähköinen seisontajarru automaatti
3
1251
Vastaukset
- C5Hdi163
Tottakai saa. Ainakin Sitikassa, C5:ssa. Vaihde päällä kaasun painallus vapauttaa käsijarrun, jos sitä ei itse paina napista pois. Menusta voi valita, meneekö jarru automaattisesti päälle pysäköidessä tai ei, yms.
- Näin_minulla
Avensiksesta en tiedä, kun ei sellaista ole minulla koskaan ollut. Lieneekö väliksikään?
M-B C:ssä (S205, 2015) seisontajarru vapautuu yleensä, kun siirtää oikeanpuoleisen jalkineen jarrulta kaasulle ja kutittaa poljinta kevyesti. Jos on pysäköity viettävämmälle paikalle, pyytää pienellä äänimerkillä vapauttamaan kojelaudan nupista.
Loogista. Sopii minulle. - onko.niin.jäykkä
Aloittajan tulisi käydä punttisalilla, jos ei jaksa käsijarrua vapauttaa. Toinen vaihtoehto on olla käyttämättä käsijarrua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266