Hei kaikkibaj hyvää terveguloa uuusi vuoso 20176 ja turhaoa täällä kwneekään teidän asiakwksutwlla kun ette pysty ymmärtämääm rumpujebnisootosta mitään. Ootte vaan joukko luusereita jotka kateelliosia mikkelle joka olem kwhittänyt maailmanlaajuisen uboversaalin suotaöörastaan infernaalisen tekniikan ja ammattimuusikot kaikkialla universumissa käyttää tai ainakin yietää sen. Olen tämän hetken paras improvosioittaja rumpali. Vitun päissään olen.soita teem jossaon vaihessassaa uuden videon. Hyvää uutta hvuotta
Hyvää iuutta vuotta
9
197
Vastaukset
- Neuvouvas
Hae päihdekuntoutukseen ennen kuin kuolet alkoholiin, Antti Pekkala.
- Jonna_Saapaslainen
Olen tämän hetken paras imptovisaatiotrumpali ja ne harjoitteluketrst joita tein eli oksensin rääkissä ämpäriin niin ketään muu ei tajua ja jos muka tajuaa niin silloin voi sanoa ettei oma taju riitä. Mikkeä on moni kehunut ja moni kateellisensa pabettelee ha mitä sitten vaikka tiedätteki oikean kimeni . Olen kuuluista jo nuusikkkoiken piireissä muusikoiden netissä esimerkikksi
- Elloss
Jonna_Saapaslainen kirjoitti:
Olen tämän hetken paras imptovisaatiotrumpali ja ne harjoitteluketrst joita tein eli oksensin rääkissä ämpäriin niin ketään muu ei tajua ja jos muka tajuaa niin silloin voi sanoa ettei oma taju riitä. Mikkeä on moni kehunut ja moni kateellisensa pabettelee ha mitä sitten vaikka tiedätteki oikean kimeni . Olen kuuluista jo nuusikkkoiken piireissä muusikoiden netissä esimerkikksi
Mikkeä ovat tosiaan monet kehuneet, mutta sinä antti pekkala, olet valehteleva alkoholisti, etkä Mikke. Hakeudu päihdekuntoutukseen ennen kuin kuolet alkoholiin.
- Yazga
Elloss kirjoitti:
Mikkeä ovat tosiaan monet kehuneet, mutta sinä antti pekkala, olet valehteleva alkoholisti, etkä Mikke. Hakeudu päihdekuntoutukseen ennen kuin kuolet alkoholiin.
Onko Antti ollut pää kipeä. Aika humalassa olit viime yönä? Ei kai kukaan tuollaisia selvin päin kirjoittaisikaan??
- Tempotempotempo
Hyvä Mikke. Hienoa settiä taas!
- 20176
Mikkellä taas mopo karannut. Ota sarvesta kiinni niin ei mopo karkaile. Tyyppi näyttää elävän eri vuosituhannella?
- Kanelinenpulla
Mikke elelee jo tulevaisuudessa. Siellä juodaan viinaa koko ajan ja sarvia kasvaa otsasta niinkuin sieniä sateella. Kaikki kuuluisat rumpalit kehuu orgasmin partaalla ja ne jotka ei kehu, niin ne pyytää anteeksi itkien. Improvisaatio on insipiraatiota ja poliisit tarjoaa pullaa.
- Coppier_Orig
Hae päihdekuntoutukseen ennen kuin kuolet alkoholiin, Antti "Sairasboogi Anapeetus" Pekkala.
- vipulis
olet antti alkoholisoitunut siinä kymmenen vuoden aikana mitä olet mikkiä täällä vainonnut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689