Hyvää iuutta vuotta

Jinna_Saapaslainen

Hei kaikkibaj hyvää terveguloa uuusi vuoso 20176 ja turhaoa täällä kwneekään teidän asiakwksutwlla kun ette pysty ymmärtämääm rumpujebnisootosta mitään. Ootte vaan joukko luusereita jotka kateelliosia mikkelle joka olem kwhittänyt maailmanlaajuisen uboversaalin suotaöörastaan infernaalisen tekniikan ja ammattimuusikot kaikkialla universumissa käyttää tai ainakin yietää sen. Olen tämän hetken paras improvosioittaja rumpali. Vitun päissään olen.soita teem jossaon vaihessassaa uuden videon. Hyvää uutta hvuotta

9

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvouvas

Hae päihdekuntoutukseen ennen kuin kuolet alkoholiin, Antti Pekkala.

• Jonna_Saapaslainen

Olen tämän hetken paras imptovisaatiotrumpali ja ne harjoitteluketrst joita tein eli oksensin rääkissä ämpäriin niin ketään muu ei tajua ja jos muka tajuaa niin silloin voi sanoa ettei oma taju riitä. Mikkeä on moni kehunut ja moni kateellisensa pabettelee ha mitä sitten vaikka tiedätteki oikean kimeni . Olen kuuluista jo nuusikkkoiken piireissä muusikoiden netissä esimerkikksi

• Elloss
        Jonna_Saapaslainen kirjoitti:

Olen tämän hetken paras imptovisaatiotrumpali ja ne harjoitteluketrst joita tein eli oksensin rääkissä ämpäriin niin ketään muu ei tajua ja jos muka tajuaa niin silloin voi sanoa ettei oma taju riitä. Mikkeä on moni kehunut ja moni kateellisensa pabettelee ha mitä sitten vaikka tiedätteki oikean kimeni . Olen kuuluista jo nuusikkkoiken piireissä muusikoiden netissä esimerkikksi

Mikkeä ovat tosiaan monet kehuneet, mutta sinä antti pekkala, olet valehteleva alkoholisti, etkä Mikke. Hakeudu päihdekuntoutukseen ennen kuin kuolet alkoholiin.

• Yazga
        Elloss kirjoitti:

Mikkeä ovat tosiaan monet kehuneet, mutta sinä antti pekkala, olet valehteleva alkoholisti, etkä Mikke. Hakeudu päihdekuntoutukseen ennen kuin kuolet alkoholiin.

Onko Antti ollut pää kipeä. Aika humalassa olit viime yönä? Ei kai kukaan tuollaisia selvin päin kirjoittaisikaan??

• Tempotempotempo

Hyvä Mikke. Hienoa settiä taas!

• 20176

Mikkellä taas mopo karannut. Ota sarvesta kiinni niin ei mopo karkaile. Tyyppi näyttää elävän eri vuosituhannella?

• Kanelinenpulla

Mikke elelee jo tulevaisuudessa. Siellä juodaan viinaa koko ajan ja sarvia kasvaa otsasta niinkuin sieniä sateella. Kaikki kuuluisat rumpalit kehuu orgasmin partaalla ja ne jotka ei kehu, niin ne pyytää anteeksi itkien. Improvisaatio on insipiraatiota ja poliisit tarjoaa pullaa.

• Coppier_Orig

Hae päihdekuntoutukseen ennen kuin kuolet alkoholiin, Antti "Sairasboogi Anapeetus" Pekkala.

• vipulis

olet antti alkoholisoitunut siinä kymmenen vuoden aikana mitä olet mikkiä täällä vainonnut

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5144
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4328
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1908
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe