Suomalaiset naiset lihavia

tilastomies

Se takapuolen kasvattaminen on niin uskomattoman yleistä nykyään suomalaisilla naisilla. Asiasta on ihan uusi tutkimuskin joka todistaa väitteen. Keskimääräisesti miesten makkaransyöminen ei ole mitään verrattuna tähän päärynäsiideri-suklaa-namikarkki -syndroomaan. Lisäksi laiskoja menemään sinne jumppaan.

"Nuorten lihavuus ja ylipaino ovat yleistyneet 2000-luvulle tultaessa. Vuonna 2001 lihavia nuoria oli kolme ja muutaman kilon ylipainoisia nuoria kaksi kertaa enemmän kuin 20 vuotta sitten. Eniten yleistyi tyttöjen lihavuus, joka viisinkertaistui."

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa/kotimaa.shtml?2005/01/344679

18

1306

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopajoo

eiköhön lie jokaisen oma asia minkälaista takapuoltaan kantaa. kyllä ihmiset tietää jo kakarasta saakka että läskit on pahasta, kaikilla ei vaan aina niin voimia sinnitellä ja trimmata itteensä. elämä kun on niin paljon muuta kun vaaàlla hyppäämistä ja kilojen vahtimista.
      kaikella syynsä- niin myös kertyneillä läskeillä!

• Röökaaja

tupakoinnista valittaminen?!Olen polttanut yli kymmenen vuotta enkä ole sairastanut yhtään enempää kuin raittiit kanssaeläjäni.
        Kyllä lihavuus aiheuttaa yhtälailla sairauksia ja vaivoja.Aletaampa nyt hiillostaa myös "läskejä"!

• Kuntoilija

Kunpa olisikin oma asia,mutta usein ylipaino tuo tullessaan muitakin ongelmia,ja sitäkautta kustannuksia muillekkin.

• tuonelassa
        Röökaaja kirjoitti:

tupakoinnista valittaminen?!Olen polttanut yli kymmenen vuotta enkä ole sairastanut yhtään enempää kuin raittiit kanssaeläjäni.
        Kyllä lihavuus aiheuttaa yhtälailla sairauksia ja vaivoja.Aletaampa nyt hiillostaa myös "läskejä"!

Erään suuren tupakkayhtiön edustajahan tuli sanoneeksi USA:ssa kongressin edustajille, että yhteiskunnan tuottavuuden nimissä ei kannattaisi kauheasti rajoittaa tupakointia. Työikäiseen tupakointi ei vielä ehdi pahasti purra, mutta ELÄKEPÄIVÄT JÄÄVÄT LYHYEKSI.

• liian iso

Mitä isompi takapuoli sen parempi mielummin jopa nykyisen takamuksen täyttäminen vielä silikonilla on exrtaa lisää.

• ... missä oot?

... tämä keskustelu kaipaa ehdottomasti asiantuntemustasi!!!

• Röökärijätkä

Röökin vetäminen ja kahvi vie läskiä, duunissa painetaan röökin ja kahvin voimalla, kun ei syömään ehdi. Kunnon röökääminen ja kahvi vie ruokahalut!! Kuollaan pois nopeasti ja hoikkina, niin ei eläkkeitä tarvitse maksaa.

• Haim Nussbaum

Täällä olen. Naurattaa kun läskit saa hepulin mutta peiliin EI VOI suomalainen nainen katsoa! Olen ollut oikeassa koska ei tällaista suuttumusta voi muuten irrota ellei siinä ole jotain takanakin...

• NainenNelkytVee
        Haim Nussbaum kirjoitti:

Täällä olen. Naurattaa kun läskit saa hepulin mutta peiliin EI VOI suomalainen nainen katsoa! Olen ollut oikeassa koska ei tällaista suuttumusta voi muuten irrota ellei siinä ole jotain takanakin...

Tiedätkö!? Keitin perunoita ja paistoin ahvenia!!
        Paino on noussut viikossa kilon! Yritän sijoittaa sen sopivaan kohtaan pienellä voimistelulla.

Voimistelin öbaut viisitoista minuuttia ja nyt olen tässä. Terkkuja!

• Terveys
        Haim Nussbaum kirjoitti:

Proxy samaa mieltä.

• Onnellinen läski

On se niin kauheaa tämä läskihysteria. Taidan piruuttani ruveta lihotuskuurille,niin menee veromarkat oikeaan kohteeseen.

• Kommentoija

No säälitti eilen "anoppi" ohjelmaa katsoessa, kun siinä oli parikymppinen, hoikka kaveri valitsemassa äitinsä (se anoppi) kanssa matkaseuraa ja potentiaalista morsmaikkua kolmesta ehdokkaasta. Tosiaan tuo poika oli hoikka ja muutenkin siisti kaveri, mutta kaikki kolme ohjelman valitsemaa naisehdokasta sellaisia 80 kiloisia parikymppisiä neitoja??!!! Tosin anoppi oli kyllä sellainen 100 kiloinen, jotta siinä mielessä miniäehdokkaat oli kohdillaan. Kyllä oli kaverilla pokassa pitämistä, kun se tuli esiin ja näki noi lyylit, joita juontaja tietysti kohteliaasti sanoi kauniiksi (mitä ei yksikään muutenkaan ollut). Siinä sitten likat istui hirmuiset makkarat tursuten tiukkojen paitojen sisällä. Kaveri otti sen hoikimman, mutta kyllä sekin oli sen 15-20 kiloa ylipainoinen punkero.

Syökö ne muijat niitä e-pillereitä kaikki vai mikä niitä lihottaa jo nuorena. Kohta ovat kaikki samanlaisia kuin jenkeissä. Katsokaapa joskus jotain amerikkalaista ohjelmaa, jossa on tavallista kansaa yleisönä. Huh.

• Huomioin vaan tuosta artikkelista pidemmälle luettuani sen, että vaikka naisten lihavuus on yleistynyt ja viisinkertaistunut aiemmasta, niin kuitenkin 20% naisista painaa liikaa ja 40% MIEHISTÄ painaa liikaa.

Eli miesten ylipaino on yleisempää kuin naisten, näin vielä selvemmin ilmaistuna. Toisekeen tutkimuksessa oli myös selvitetty, että naiset käyttävät kasviksia ja esim. ruisleipää miehiä enemmän, vaikkakin molemmat alle suositusten. Lisäksi vielä mainittiin, että erityisesti miehet käyttävät makkaraa yli suositusten, n. kolme kertaa vkossa ( suositus kerran tai harvemmin). Sen sijaan naisten kohdalla ei mitään tiettyä ruoka-ainetta mainittu, jotka nimenomaan naiset liikaa käyttäisivät.

Joten miehet, myös teidän olisi todella syytä katsoa peiliin ja sen lisäksi lautasellenne. Ja ennen kuin tulette naisten ylipainosta vouhkaamaan. Tosin minua ei häiritse kenenkään ylipaino pätkääkään, mutta kommenttini ihan vaan tasa-arvon nimessä.

• Tilastonainen

Eiköhän tilastomiehen kannattaisi käyttää ruutinsa MOLEMPIEN sukupuolten lihavuuden ruotimiseen. Tosiasia on, että miehet Suomessa ovat lihavempia kuin naiset. Katsokaapas päivittäin, montako keskikehonrakentajamiestä näette!

• tilastomies

Harmi, että tämä viestiketju poistuu näinkin pian. Tulee roskaviestejä tuonne ylemmäs ja tämä laskee sijaa vaikka tämä olisi yksi eniten huomiota saaneista. Joudun kommentoimaan vasta näin myöhään, koska olin urheilemassa.

Naisten lihavuus on viisinkertaistunut. Monikokertaistunut miesten lihavuus on? Itseäni kiinnostaa puhua lähinnä perspektiivistä johon sijoittuu oma nuori ikäluokkani. Paksumahaisista S80 Volvomiehistä en ole kiinnostunut, hehän ovat palkkaluokkansa sudenkuopassa mahoineen. Myös deekut voidaan unohtaa tästä "terveystutkimuksesta". Tehty tilastonkin tarkasteli nuoria. Te nuoret naiset mässäätte peppunne ihan muodottomaksi.

Hyvän omantunnon hankkiminen kasviksilla ei poista viisinkertaistuvaa lihavuutta - selvästikään.

• Catariina
        tilastomies kirjoitti:

Harmi, että tämä viestiketju poistuu näinkin pian. Tulee roskaviestejä tuonne ylemmäs ja tämä laskee sijaa vaikka tämä olisi yksi eniten huomiota saaneista. Joudun kommentoimaan vasta näin myöhään, koska olin urheilemassa.

Naisten lihavuus on viisinkertaistunut. Monikokertaistunut miesten lihavuus on? Itseäni kiinnostaa puhua lähinnä perspektiivistä johon sijoittuu oma nuori ikäluokkani. Paksumahaisista S80 Volvomiehistä en ole kiinnostunut, hehän ovat palkkaluokkansa sudenkuopassa mahoineen. Myös deekut voidaan unohtaa tästä "terveystutkimuksesta". Tehty tilastonkin tarkasteli nuoria. Te nuoret naiset mässäätte peppunne ihan muodottomaksi.

Hyvän omantunnon hankkiminen kasviksilla ei poista viisinkertaistuvaa lihavuutta - selvästikään.

No niin, minä vielä vastaan sinulle, koska asia ei tullut aivan selväksi.

Luin artikkelin uudestaan läpi ja ymmärsin, että aiemmin kertomani luvut käsittelivät ilmeisesti tutkimusta, joissa oli yli 30v. miehiä ja naisia. Sen sijaan tuo viisinkertaistuminen taisi olla nuorten lukema. Kuitenkaan kaikesta huolimatta ei artikkelissa missään vaiheessa mainittu, että nuoretkaan naiset olisivat lihavampia kuin nuoret miehet. Tekstissä ei sanottu, mihin lukuihin verrattuna nuo muutokset olivat tapahtuneet. Esim. olivatko tytöt vain kuroneet poikien etumatkaa umpeen.

Eli siksi edelleen minusta on kohtuutonta hyökätä nimenomaan naisia ja heidän lihomistaan vastaan, koska "ongelma" on varmasti molempia sukupuolia koskettava. En ymmärrä miksi naisista tehdään aina syntipukkeja kaikkiin ongelmiin.

Sitten kysyisin vielä sinulta, että miksi sinua häiritsee nuorten naisten lihominen? Kuitenkaan koko kansa ei ole lihavaa ja vaikka sinä pitäisitkin hoikista naisista, niitäkin varmasti riittää. Eikö ole tärkeintä, että löytää sen yhden naisen, joka vastaa sinun arvojasi?

Miksi pitää hyökätä kaikkia erilaisia vastaan? Miksei voisi antaa heidän olla sellaisia kuin ovat ja itse mennä omalla tyylillään? Miksi lihavuus on niin suuri vihollinen sinulle?

• Normaali.

Hävettää nämä suomalaiset lyhytjalkaiset pulleat naiset, ottaisivat ruotsalaisista ja virolaisista naisista oppia. Tasokkaat suomalaiset miehet tarvitsisivat rinnalleen tasokkaita naisia.

• Niina

MISSÄ HELVETISSÄ LIIKKUU NIITÄ TASOKKAITA MIEHIÄ?????????Eipä juuri kovin usein näyttäydy. Hävetkää todella moittimasta meitä naisia ja lapsienne äitejä mm.. Usein jos miehessä on näköä niin sitten se aivokapasiteetti ja tunnepuoli on hyvin vähäistä naisen suuntaan käytettynä. Katsokaa isoon peiliin ja antakaa kaikkien olla sellaisia kuin he itse haluavat. Valinta kumppaniksi on sitten toinen juttu, silloin sinä valittaja voit itse päättää. Kirj.= Kumppaniin tyytyväinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4973
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4209
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2087
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1888
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1473
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1193
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94