NIELASIN EILEN ILLALLA VAHINGOSSA JÄÄPALAN EIKÄ SE OO VIELÄKÄÄN TULLU ULOS. ONKO SE VAARALLISTAJA JOS ON NIIN MITÄ MUN PITÄIS TEHÄ?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!
APUA JA ÄKKIÄ!!!!!!!!!
10
169
Vastaukset
Nialaisin vähän vettä eilen, mitä pitäisi tehdä?
Jos jääpala sisälsi yli 6litraa vettä hän todennäköisesti kuolee, jos ei mene hoitoon.. Tällaista näkee harvoin s24 hyvin dramaattista :(
Huoh. Ennen ei tullut yhtään kirjoitusvirheitä. Olenko muuttumassa kehitysvammaiseksi?
- Arto.Varttineekeri
Niele pari Tyra Banksin kuvaa. Niien kuumuus sulattaa jääpalan
kai sä vitsailet ei täs oo enää paljon mitään tehtävää sä oot kuollu noi 6tunnin sisällä
- Herrasmiesliigalaiset2
Tajuutko että se jääpala todennäköisesti sulanut jo vedeksi vatsassasi. Et oo kuolemanvaarassa.
- Mikael.Agrimarket
Apua, nielasin lasin....puhaltajan vaimon kaiman kengännauhan...katkaisseen suutarin pikipöksyt. Mitä teen...kasvattajat siihen sanoo?
Mitä todennäkösimmin se jäädyttää sun vatsas, mistä jäätyminen levii n. kuudessa tunnissa sydämeen. Viimeisen tunnin aikana tulet kokemaan silmittömiä kipuja, eikä mitään ole enää tehtävissä. Kuolet 99% todennäköisyydellä.
Se sulaa ei hätää
- Kylmis_
Mikä on ongelma? Jääpala pyörii hetken mahassa ja tulee kakan mukana ulos ja kulkeutuu jätevesien mukana puhdistamoon. Sieltä se aikanaan kulkeutui uudelleen kiertoon ja tulee jonkun vesihanasta ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516996Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6973080Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631177- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2121046- 721022