Ulkona -38C - kuin palmun alta

Berqvist

Lähti Saabi meinaan käyntii !

5

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Berqvist

Eipä kuitenkaan Saabi vaan minun Ladani!

• lämminseon

On kyllä huima auto,ei voi ku ihmettellä.

Minulla auto teki tepposen ja pakko oli hommata auto,no naapurin kylässä oli myynissä 9-3 2.0 turbo saab ,ei nyt niin hirmuisen hoeno ulkoa päin mutta kumminkin ostin,ja kävin 150km reisun juuri ajamassa,pakkasta yli -33.5 ja voi tauti,ihan huima auto,siis käsittämättömän lämmin.

Minun piti niitä navikoita säätää ja säätää pienemmille kun oli niin sairaan kuuma,miten lie tehty,kun tulipalo pakkasilla noin läämmin auto.

Onko teillä? minulla ei ole tästä mallista mitään kokemusta ja auto on tosiaan jo 2000 mallin mutta ei se maksanut kun 750e ja leimaa on 2018 huuhtikuun loppuun asti.

• JarmoHe

Juuri tuon takia nautin autoilusta Saabilla kovilla pakkasilla, lämmintä piisaa, tosin yhtään pidemmällä matkalla meinaa hikeä pukata jos talvivarusteissa kulkee.

Mielenkiintoinen havainto johon en ole törmännyt samassa mittakaavassa muilla merkeillä ajaessani kovilla pakkasilla on se, että konepellin päällinen pysyy aivan jäässä ja lumisena, siis moottorin lämpö ei sulata sitä jostakin syystä, vaikka muuten moottori lämpeää nopeasti ja tuntuu pitävän lämmöt hyvin, mielenkiintoinen "ominaisuus".

Autonani on siis Saab 9-5.

• Berqvist

Vaihtaisin jo uuteen, mutta Ladoja ja Saabeja ei enää saa. Ne ovat aitoja työväenautoja.

• Poksisräiskis

Sinäkö se Ruotsissa käynnistelit palmun alta Saabiasi kun jotain poksahti moottoritilassa eilen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4677
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2681
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2324
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1380
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      17
      1364
    Aihe