Jeesus auttaa kaikkiin uniongelmiin

Itse olen kärsinyt unettomuudesta ja unihalvauksista ja muistakin häiriöistä, mutta nyt olen jotakuinkin vapautunut. Toki paljon riippuu siitä, miten päiväni käytän ja juuri siitä, pysynkö Jumalan lähellä ja hänen tahdossaan vai en. Mutta Jumalan lähellä on hyvä olla ja hänen läheisyytensä poistaa kaikkea pahaa ja pimeää elämästämme.

Halvauksiin minulla auttaa se, että alan rukoilla Isä meidän rukousta. Kuulemma vapaamuotoinenkin rukous auttaa, mutta itse olen käyttänyt Isä meidän -rukousta. Yhteen aikaan minulla oli paljon noita halvauksia, olin vissiin jotenkin liikaa sotkeentunut huonoihin asioihin ja juuri tutkimaan sielunvihollisen työtä (olin siis ihan kristitty silloinkin mutta opinpahan, että ei meidän pidä liikaa kiinnostua ja lukea oudoista ja pelottavista asioista edes ymmärtääksemme niitä, vaan katse tulee kääntää Jeesukseen ja olla kiinnostunut hänestä)

Nämä kristilliset opetusnauhoitukset auttavat todella hyvin nukahtamaan, vaikka todella hyviä ovatkin, tai juuri siksi: http://oneway.tv/fi/category/PLdZAghCIk-sFZgBeCJhQ45jMeXL2zoqDH Varsinkin Tapani on hyvä opettaja ja hänen opetuksiaan on ilo kuunnella, jos sattuukin pysymään hereillä. :) Mutta hänellä on niin rauhoittava ääni tai jotain, että minua kyllä alkaa unettaa. :) Ja noiden soidessa nukun yöni todella rauhassa.

5

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JeppeJeepulis

Hieno homma. Huomasin juuri ilmoituksen Karhusaarentien sillalla Helsingin puolella Espoon suuntaan siitä, että Jeesus tulee, oletko valmis! Kannattaa varmaan mennä odottelemaan siihen bussipysäkille, jos vaikka jää siinä pois. Ei tarvitse enää kuunnella mitään opetusnauhoituksia, kun voi kuunnella hänen juttujaan livenä. Ihan vinkkinä vain.

• opasdnopdgn

Voikun olisikin noin helppoa. Omaa typeryyttäni sössin rytmin ja nyt saan kärsiä siitä,ei auta lääkkeet,ei liikunta,ei alkoholi,ei mikään... Unihalvauksiakin tulee aina sillontällön,joskus pelottavia,joskus ihan sekopäisiä,joskus jopa mielenkiintosia.

• nettisyntinen

Maailmassa monien ahdistusten kuluttua uni onkin makein.

• HolopaisenKatkeramieli

Ari Koivunen on Jumalasta seuraava ja Hän kutsuu sinut mukaan bileisiin,

• uneton_unessa

Ei sillä ole merkitystä, onko rentouttava aihe uskonnollinen tai tieteellinen. Pääasia, että sen vaikutukseen uskoo ja antaa itselleen mahdollisuuden rentoutua. Rentoutumiseen ei välttämättä tarvitse mitään erillistä välinettä tai keinoa. Riittää kun poistat ympäriltäsi kaikki mahdolliset häiriötekijät ja tyhjennät mielesi. Unihalvauksiin ei auta mikään rukous eikä loitsu. Se tulee jos on tullakseen.

Uniongelmiensa aiheuttaja täytyy tottakai selvittää, eikä vain miettiä rentoutusääniteitä, kamomillaa, unilääkkeitä tms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5877
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      610
      2326
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1181
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1023
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      54
      1006
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      946
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe