Lehdenjakaja

Lehdenjakaja

Aattelin kysyy et onks teidän mielestä n. 150€/kk hyvä palkka (lehdenjakajana)
Ensin tulee siis 4-5 isoo mainospinoo ( jokaisessa pinossa 335 mainosta ) sit pitää lajitella ne ja pelkkää lajitteluu menee jo about 2 päivää. Ja sit jako, johon menee sen 2-3 tuntii. Kuukauses joudun tän saman jutun tekee 8-9 kertaa. Tosi raskast hommaa. Aattelin vaan kysyä teidän mielipidettä. Ensimmäinen palkka tuli pari päivää sit ja tuntuu ettei oikeestaa mitää jää käteen.

5

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähän.mennään

Riippuu saatko km korvaukset ja muun, esim. peruspäivärahan, siihenhän saa tienata hieman.. Muuten on tuntimääräisesti minimipalkka. Jos töitä tekee, saa varautua tekemään useampaa, tarjolla vain tunti siellä toinen täällä..

• EntinenMainostenjakaja

Olen tehnyt tota duunia joulukuusta 2013 huhtikuun 2015 saakka ja voin sanoa että ei ole sen vörttistä. Olen pian täysi-ikäinen ja en ikinä palaa mainostenjakajaksi sen palkan ja työnmäärän takia.

Lajitteluun menee siis vain yksi päivä, koska lehdet tulevat PÄIVÄ ENNEN sovittua jakopäivää joka on muistaakseni keskiviikkosin ja lauantaisin (tämä on voinut muuttua sitten kun ite olin HJEXillä töissä).

Mutta toi siis vaihtelee paljon, jos asut siis omillas niin eihän tolla elä mutta jos teet tota saadakses kasaan hieman rahaa esim. kallista tietokonetta kohden niin miksipä ei, itse tein tätä hommaa vain jotta saisin rahaa kasaan.

Itse sairastuin 2014 kesällä keuhkokuumeeseen työn takija ja jopa silloin oli vaikeata saada sairaslomaa, johtuukohan siitä että moni lintsaa ja uskottavuus on heiltä mennyt?

• Neljä vuotta työskentelin ja sitten iskin hanskat tiskiin. Samalla kun puhuin pomolle eroamisesta, tämä myönsi, että olivat maksaneet vuosien aikana n. 1000 euroa liian vähän ja että maksaa sen nyt. Tilille ilmestyi 55 euroa... Kaikkien vuosien aikana vitutti ja suututti ja keskiviikot sekä lauantait olivat paskoja päiviä juuri lehtien takia. Ei kannata.

• Ensuosittele

Ei kannata millään. Osa-aikainen kevyt siivoojankin työ on paljon parempi tai joku myyjän työ. Jos olet vielä nuori niin tuskin menee paljoa vielä veroja, mutta vanhemmille ihmisille en suosittele.

• gurm

oon jakanu lehtiä HJEXillä 9 vuotta, nykyään autolla. kivaa hommaa ja pysyy kunnossa kun juoksee portaita. teen tämän lisäksi kolmea muuta työtä, osa-aikatöitä kaikki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7125
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      50
      3438
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2756
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2157
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      43
      2112
    Aihe