Heippa! Ollaan parin viikon päästä lähdössä Gambiaan ja suunnitelmissa olisi päiväreissu Senegalin safarille. Nyt kaipailen vinkkejä ja kokemuksia paikallisista oppaista. Hintaa ja yhteystietoja. Kiitos jo etukäteen :)
Paikallinen opas Sengaliin (safarille)?
6
297
Vastaukset
- myskuhärkä
Kuka tahansa,ja bumsteri tai jojku muu,hyvissä käsissä olet.
- Meekeri
Hei Nicca.
Minä halpa ja hyva.
Odotan sinä siinä kadunkulmassa road ja street ja minulla jeeppi.
Nakemisiin. - KariS61
Karanta Camara. Karantamj@hotmail.com. Luotettava henkilö, monet retket on tehty ja sen jälkeen oli neljänä kesänä mulla töissä Suomessa. Ei enää kun meillä alettiin soveltaa tarveharkintaa eu:n ulkopuolisiin työtekijöihin. Työlupaa ei saatu. Viikossa selvinnee kannattaako matkaan lähteä. Gambian sisäpolitiikka on veitsenterällä. Multa saa kysyä lisää osoitteesta kari.selonen61@gmail.com.
- Gambiamatkaajat
Ollaan itse käytetty http://lamstours.com/
Ei ehkä halvin, mutta ainakin laadukasta palvelua saatu joka kerta. - Siola
Hei! Tiedätkö mitään Gambian tilanteesta? Siellähän naapurivaltiot aikovat hyökätä Gambiaan 18.1-17, jos presidentti ei luovu virasta. Poikamma on siellä ja olisi mulava tietää pitääkö hänen tulla sitä ennen pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068