Suojelumetsän tekeminen

apuriluonnon

Olen suunnitellut laittaa suojelumetsän kaatelemalla isoja puita metsään ja muutenkin kaikkia puita summassa nurin, tehdä vähän kuloa ja puunpolttoa, tekopesiä havukoille ym. Mitäköhän muuta... että saisi monipuolisen kasviston ja eläimistön? Saako muuten maalikko ostaa jostain räjähdyspaukkuja, jotka iskis puun kylkeen kiin ja kun ampus, niin runko pirstoutumalla poikki...niinkuin myrskys.

7

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 84juuharr7

Rauhoitu hyvä tovi. Kaltaisiasi persustolloja on tässä maailmassa jo ihan riittämiin. Uusille ei ole välitöntä tarvetta.

• paukuthousuissas

Joo, unohda koko homma, jos se on tuolla tasolla, joku laittaa sinut vielä hoitoon...

• apuriluonnon

Yleensä metsäs kuljeskelles hyvä pitää mukana pientä sahaa repussa, sillä kätevä tehdä tekokeloja tikoille ymym. sahaamalla rungon ympäri juonteen.

Nyt minulla olsi kysymyksessä ensimmäinen oma metsä, missä voi tehdä enemmänkin apuhommii luonnolle!

• hoitoonjoutaist

• painuahnejoppavittuun
        hoitoonjoutaist kirjoitti:

Elikkä olet tehnyt toisten metsissä tuhojasi!! Melkoinen paskahousu koko tyyppi.
        Luonnon auttamisesta puheen ollen, tuossa muuten kätevä laite tehdä ruokaa ketuille http://www.peta-metalli.fi/lihamyllyt/index.htm

"toisten metsissä", salli mun nauraa, kaikki metsät on Tapion metsiä, ja niissä on jokainen oikeutettu tekemään luonnonsuojelua

• Varia

Ennen kuin teet mitään, lue joku metsänhoito-opas. Ota myös yhteyttä metsänhoitajaasi tai metsänhoitoyhdistykseen ja kerro suunnitelmistasi.
      Hyvä suojelumetsä on saatavissa muutenkin ; suunnittelemasi toimenpiteet saattavat vahingoittaa luontoa, eikä lopputulos ole toiveittesi mukainen.

• epäiys27

Edellä jo epäiltiin avaajan henkistä kapasiteettia. Joudun olemaan samaa mieltä ... ei taida olla Himankalaisella kaikki himassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7296
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      49