Olen lähdössä viikon päästä Shanghaihin. Millainen sää siellä on tähän aikaan vuodesta? Kannattaako jättää turkki kotiin?
Entä onko Shanghaissa menossa tähän aikaan vuodesta alennusmyyntejä? Voisin kuvitella, että shoppailijan taivas on kiinalaiset alennusmyynnit...
Pari kysymystä Shanghaista
4
1320
Vastaukset
- Olenko onnellinen
Minä olen myös suunnitellut käväistä kys. paikassa. Olen kuullut pelkkää positiivista palautetta. Yöelämä on vertailtavissa esim. Nykiin ja Losiin. Kun olet käynyt kerro mielipiteesi!?
- kannattaa mennä
Shanghain talvi on sellaista 0-5 astetta. Euron kurssi on nyt niin korkealla ettet tarvitse erillistä alennusmyyntiä, kiinan valuutta kun on sidottu dollariin.
Shanghai on todella menevä paikka ja "place to be" tällä hetkellä. Kannattaa aivan ehdottomasti käydä. Jos vain aikaa riittää suosittelen minimi 1 kk reissua.
Shanghaissa on paljon "serviced apartment" firmoja joista voit vuokrata täysin kalustetun ja palvellun asunnon kuukaudeksi, hintaa 1000-2000 dollaria eli 700-1400 euroa per kuukausi. Sellaisesta lähtien kelpaa tutustua kaupunkiin. - ...
Tasan vuosi sitten ei tarvinnut pipoa, ei hanskaa. Oikeastaan en käyttänyt edes kunnon takkia.
- Tuomas
Talla hetkella Shanghaissa on -2, paivisin noin 5-10. Takki ja hanskat mukaan. Myos villasukat kannattaa varata, silla rakennustekniikasta johtuen lattiat saattavat olla kylmia hotelleissa jos kay huono saka.
Tuomas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266