Tässä kerron omia juttujani, miten säästän. Eilen lähti tilille 3,50 rahaa, eikä yhtään enempää, koska ei ollut enempää. Joka kerta, kun eläke tulee, siitä lähtee vähän tilille, suljetulle muuten. Kun saan ylimääräistä rahaa, muutan sen kolikoiksi ja vitosen ja kympin seteleiksi, joita sekä käytän, että säästän vähitellen. Kun kuun alku tulee, tilillä on aina jotain pientä ja lisää tulee. Näin olen saanut kertymään rahaa. Pienin kolikoiden ja setelien säästöpaikka on ollut filmirullakotelo, suurin jättipullo. Kiusauksia käyttää kaikki on ollut, mutta lopulta minut on voittanut aina järkikulta, kun ymmärrän, että vain näin saan jotain säästöön. Tämän vuoden loppupuolella katson, onnistuiko säästösuunnitelmani.
suunnitelma
säästösuunnitelma
2
165
Vastaukset
- pankista
Suljettu tili tarkoittaa minulle sellaista tiliä, jossa ei ole verkkopankkitunnuksia eli ei pääse verkkopankkiin ja kun ei ole pankkikorttia, niin en voi nostaa automaatilta, vain pankista.
- tililläonkuinonkin
Nyt minä paljastan suuren pommin. Minä sain kuin sainkin säästöön rahaa sen verran, että voin olla ylpeä saavutuksestani. Ne pienet 1,50 - 3,50 euron säästöt isomman 50-100,00 säästön kanssa auttoivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402038