Löysin tien varresta oudon eläimen jäljen onko susi? Löytyy linkin takaa kun tänne ei kuvia saa
https://postimg.org/image/l1ddk957h/72d887b0/
Mikä eläin?
15
435
Vastaukset
- s.u.s
Missä päin Karviaa?
Olisiko suden jälki, kun niitä kuulemma on liikkeellä useammassakin paikassa Karvialla.- tupunapupuna
Siellä ainakin on susia liikkeellä ja ahma.
- Kortisooni
Ei se ole eläin jonka löysit. Se on pink panther avaimenperä. Avaa silmät.
- lue.oikein
Kortisooni kirjoitti:
Ei se ole eläin jonka löysit. Se on pink panther avaimenperä. Avaa silmät.
Onko joku löytänyt eläimen?
Naapurissakin on pink piggy karsinassa.
- Lynxlynxkissi
Ilveksen näkyy olevan.
- Jälkiexpertti
Ei missään tapauksessa ole ilves. Ilveksellä ei jää kynsien jälkiä, eikä ilveksen jälki ole soikea. Varpaat ilveksellä loivassa kaaressa päkiän "ympärillä".
- Mettämies5
Susi selvästi
- peto.eläin
Selvästi susi, kun kynnetkin näkyvät noin hyvin hyvin.
- ramonjanes
Settenkytä luvulla sudet tuli kaikki fiatin tehtaalta.
- Varma.juttu
Susi.
- Jälkiexpertti
Suden jälki vaikuttaa olevan. Kuvatessa kannattaisi laittaa vertailun vuoksi jokin tunnettu esine jäljen viereen, niin koko hahmottuisi.
- tietääks.kukaan
Onkohan siitä pohjoispään ahmasta jäänyt mitään jälkiä sinne missä liikkunut.
Onkohan tuo susi yksinäinen nuori uros vai onko niitä lauma? - tupunapupuna
Siellä pohjoispäässähän on se porotarha. Taitaa sekin houkuttaa luokseen näitä petoeläimiä.
- oioioio
Eteläpäässäkin on tietojen mukaan liikuskellut susia pitkin syksyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047