Nyt haetaan akustisen kitaran soittajaa, joka voisi soittaa ns. soolot ym. ja osallistua sovituksiin, cover ja omiin biiseihin. Haetaan siis ennen kaikkea tyyppiä, jolla on aikaa ja intoa treenailla, vähintään kerran viikossa sekä valmiutta keikka hommiinkin ja stemmalaulutaitoa. Ikä voisi olla se ylikolmekymppiä ja siitä ylöspäin. Itse olen jo hieman varttuneempi(äijä) pop-laulujentekijä, jolla erilaista soitto taustaa paljonkin. En ole itse mikään ns. kitaristi, mutta työvälineenä akustinen, jolla komppailen ja teen biisini. Teen suomenkielistä, yksinkertaista musaa, jossa tarttuvat kertosäkeet ja puhuttelevat tekstit ovat keskiössä. Siis, keikkahommiin cover-biisejä ,Karjalaista, Juicea, Eppuja ja jotain nykyartisteiltakin omia sinne sekaan muutama. Demojen työstäminen sinkkujulkaisuun ja tai tarjottavaksi levy-yhtiöille. Laita tänne kyselyjä jos kiinnostuit. Sinun tulisi olla alueelta ( Oulu on aika rajoilla, mutta toki sopii mulle sekin, jos pystyt sieltä ajelemaan) esim. Raahe, Oulainen, Ylivieska, Haapajärvi, Kannus, Haapavesi, Nivala.
Akustista ja/sähkistä soittavaa etsitään
singsongwrite
1
199
Vastaukset
- parhaat.kitaristit
Kuulostaa v*tun tylsältä. Etkö ole ikinä kuullut esim. Dimebagista???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086937- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493885- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1903479
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482532
- 131924