Tarvitsen rahaa vaatteisiin mutta miten?

Karkkikaamelli

Olen 11.vuotias. Tarvitsisin rahaa kenkiin jotka ovat kalliit ja muuhun kivaan, rahaa tällä hetkellä 95€.en saa viikko/kuukausi rahaa, olen yrittänyt kerätä pulloja mutta ylensä se raha on noin 2-3€ joten en sillä rahalla voi osta mitään. Olen pyytänyt vanhempia mutta sanovat että jos haluat ostaa vaatteita (siis kyllä hekin osavat usein) niin osta onalla rahalla ja isovanhenpia näen niin harvoin etten heiltä viitsi alkaa kinuamasn joten NYT niitä vinkkejä kehiin kiitos.

7

843

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bonyswäy

On se tietysti ikävää, mutta ei sinullakaan rassukalla ole muuta mahdollisuutta kun prostituutio. Sipilä on leikannut sinulta kaiken, aivan kaiken paitsi pankin, jonka päällä yleensä vain istut.

Valitsemasi ammattilaisen tie on toimeen tarttuvan nuoren osoitus siitä, että Sipilä ja Berner voivat mennä vaikka sikalaan astuttavaksi.

• Lilli-Marleena

Voi voi tyttö parka. Mitees sinä nyt tuollalailla huoraksi aloit jo ala-asteella.

• Pakarat_paukkumaan

Kunhan NATO jenkki soturit saapuvat miehittämään Suomea, niin sinulla alkaa kulta-ajat. Ne pojat ei ikää kysele, eikä rahojaan säästele. Huumeitakin antavat, jotta sinun olisi kivempi työskennellä heijän kanssaan.

Okinawalla ovat niittäneet mainetta alaikäisiä raiskaamalla ja huumeita levittämällä.

http://yle.fi/uutiset/3-8157487

• VaikkaOlisiProvo

Olette henkisesti sairaita! Kaulakiikkuun kaikki 3 vastaajaa.

• yityirt

Aloitus oli trolli ja niin on vastauksetkin

• Thaa

Vanhempasi ovat vastuussa elatuksestasi, mukaanlukien asiallinen vaatetus. Onko sinulla jo sellaiset vaatteet, joita TARVITSET, nimittäin pisti silmään tuo "kalliita": ehkä vanhempasi vain tarkoittavat, että ei sinulta oikeasti mitään puutu, joten jos haluat jotain ylimääräistä ja vielä kallista, joudut maksamaan ne itse (minkä tarkoituksena on opettaa käyttämään rahaa viisaasti).

• trolololoooo

Trolli. Tai jos ei ole, kysy jostain nuorten keskustelupalstalta ym. Suomi24:kin on nuortenpalsta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7675
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4253
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2455
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51