Ihmissyöjä-kannibaalit Jumalat & kumpp.

IHMISSYÖJÄTkannibaalit

VAROITUS Oikeasti ihmisille. Olen näköjään niin kaikenlaisen turhan, teoreettisen ja eksperimentaalisen koe-kaniini-toiminnan UHRI ja Kohde, Jumalien,Valtiaiden ja lastensa TAHOLTA. Jumalat, Valtiaat lapsineen (siis myös Jeesukset, Mariat, IHAN kaikki) tulevat ihmisiin kiinni, sisäämme ja asuvat siellä VAIKKA kuinka kauan. Vievät siellä sisällämme, luonamme ollessaan meiltä lihaa, soluja, plasmaa ja Henkeämme. Ja sitten, kun He lähtevät meistä, YHTÄÄN loitommalle, niin He ovat vieneet meiltä IHAN kaiken.

Ihmisillä EI ole niin vajaa oma olemus, Henki ja Elämä, olemassaolo, VAAN Noi Kaikki mainitut viettävät Elävät lois-elämäänsä KOKO planeetalla. Heidän kaikki ruokavaranto ja muukin hyödynnettävä, hyväksikäytettäväkseen oleva minkälainen vaan varanto, ovat ihmiset, mitä enemmässä määrin. Eivät sitten voi näköjään mennä esim. Isoihin, lihaviin eläimiin, esim. isoihin valaisiin tai virtahepoihin, ja niiltä viedä, mutta EI TOSIAANKAAN liikaa niiltäkään, keltäkään. Käytännössä katsoen Herrat Valtiaat lapsineen OVAT ihmissyöjiä, kannibaaleja, hyväksikäyttäjiä monellakin asialla. Ja Jumalauta ELÄVÄLTÄ ihmisiä, liikkuviakin ihmisiä syövät ja vievät hetkessä KAiken.

VANNON, että kaikki MITÄ olen kirjoittanut, sanonut tai huutanut on ABSOLUUTTISESTI TOTTA, TOSIASIA. Ja Herroja EI KIINNOSTA antaa takaisin, palauttaa viemäänsä (EIVÄT TOSIAANKAAN voi lainatakaan) meille ihmisille, elintärkeitä, vähintään perusolemuksemme, solumme, Henkemme ja palsmamme.
Noi kaikki Valtiaat lapsineen OVAT kaiken Alzheimerin-, Parkinsonismin-, dementian- ja MS-taudin takana ja aiheuttajat. KAIKENLAINEN minkävaanlainen lihas- tai Henkirappeuma on Heidän aikaansaamaansa, viemällä, syömällä ihmisen olemusta. VANNON, että Herrat Jeesuksineen tulivat 2015 keväällä TÄYSIN viemään, VARASTAMAAN minun lihani, KOKONAAN selästä. SIIS IHAN Oikeasti ja pitkään, useita tunteja YHTÄ soittoa KEHTASIVAT tolla kaikella tavalla ja asialla KIUSATA ja KIDUTTAA minua hengiltä, JA IHAN HUPIIN, ILMAN Mitään Oikeutta tai syytä tai perusteita.

TÄTÄ kaikkea enimmäkseen ja IHAN vaivihkaa salakavalasti tekevät siis VALTIAAT lapsineen. KUN JOS toi tollainen JATKUU ja/tai saavat OLLA OLEMASSA, niin saavat pakotettua muutkin noi Henkimaailman olennot VÄKISIN mukaan tollaiseen aktiviteettiin. SIIS eläimetkin kyllä aina tapetaan, ENNEN kuin Kukaan niitä alkaa syömään, MUTTA tällaista kaikkea, EIKÄ TÄSSÄ EDES vielä kaikki, Tällaista kaikkea LOIS-VALTIAAT Antikristus-lapsineen täällä HARRASTAVAT, elostelevat.

0

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
        Ikävä
        22
        5534
      2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
        Ikävä
        32
        4860
      3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
        Ikävä
        29
        2794
      4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
        Ikävä
        34
        2354
      5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
        Ikävä
        37
        2068
      6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
        Ikävä
        15
        2018
      7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
        Ikävä
        19
        1657
      8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
        Ikävä
        12
        1611
      9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
        Ikävä
        23
        1492
      10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
        Suomalaiset julkkikset
        27
        1481
      Aihe