Huumeita yläasteella

Sitäsattuu

Olipahan löytyny nyssäkkä kannabis rouhetta.

22

1288

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olovi-1963

hUUmeita perkele!,, joisivat viinaaa nii nku kunnon MIEHET ,pRKL!,,, ja viel ävaaralli sinta KANABISTA!

• rajatauki

multikulttuurista säpinää ei mulla muuta

• Gannabis

Saattoi hyvin olla tippunut joltain opettajalta, en kyllä ihmettelisi vaikka pitäisi muutamat vedellä ennen oppitunnin alkua, sen verran ihania kersoja varmasti pitää yrittää opettaa että hermoille varmaan on kysyntää.

• höyrypää

kuulemma ollut nimeltä mainitsemattoman perhekodin asiakkaan pussi

• K.Annabis

Minun mielestäni kannabis pitäis laillistaa!se on hyvä lääke parkinsoniin ym vastaviin.Mut eihän se kyl kuulu alaikäisille.Yhdysvalloissa tää tämmönen kannabis pussien löytö on niin arki päivää,että ei kukaan enää jaksa välittää.

• rqafghlpotedfhläåifd

Kauhea haloo jostain luonnontuotteesta. Kyllä se alkoholi pilaa terveyttä enemmän tuossa iässä.

• arhimäki86

Vitun idiootti mäne helevettihin sun huume sekoilujen kanssa.

• 123456788jk

Taitaa itse käyttäjät täällä ylistää nyt sitä luonnontuotettaan! Ei muutakun poliisit enenmän vaan ratsioita tekemään niin loppuu pelleily! Nivalaanhan ne jo iski alkuviikolla,oikein!

• Bääbäälammas

No kuka muukaan? :D Tekisit itse samaa jos sulla olis munaa elää oman tahtos mukaan. Se tunne kun koulun hUUmevalistus olikin paskapuhetta. Bää bää lammas.

Juo vaan sitää viinaa. Vaimo ja lapset lumihankeen jne.

• 123456788jk

Valitettavasti jalkojen välistä ei löydy munaa ja puolisokin on mies puolinen.Lapsiakin kyllä löytyy.Että mee määkimään lampolaan jos tekee mieli!Ja mä elän tasan semmosta elämää mitä haluankin,en todellakaan muilta kysele!

• Säätösauli

Mikset anna siis muidenkin elää sellaista elämää kuin haluavat? Yksilönvapaus jne.

• kossu.korhonen

Kärpässienikin on "luonnontuote" mutta ei ole vaaraton.

• kaaappisepete

NIIN ON!!!! minun mielestä suomalaisten nuorten pitäisi VIINAA JUODA JA TUPAKKIA POLTTAA toisinkuin jotakin KANNNJABIS MYRKKYÄ JOKA TAPAA!!! on tämä nuORISO PILALLA!! IHAN PILALLA

• 8357378

Opettajilla ei ole edes oikeutta ottaa voimatoimin pois huumeita. Oikeus kun koskee vain vaarallisia ja häiritseviä esineitä...

• 123456788jk

Valitettavasti sitä ei kukaan ole poes ottanut kuin käytävältä vai jonne oli tippunut joltain kullan nuppuselta

• Kaddafi

Ihan hyvä että nuoremmat polttelevat kannabista jo kouluiässä... paremmin pystyy tunnilla keskittymään!!!

• Pyhäkäs

Niin Pitääki Niinhän Teidän SUURIIDOLLI MIKA MYLLYLÄ Käytti siitähän Nuoret Ottaa Mallia HEMO HEMO HEMO

• päällesilankee

kirous, joka kuolleita haukkuu!

• Kirousvaiei

Millä valtuuksilla jakelet kirouksia ja ovatko aiemmat kiroukseksi olleet menestyksiä?

• Visala

Menkää hoitoon

• Absolutisti

Työntäkää se kannabis rouhe peräreikään ja menkää pubille muitten narkkareiden sekaan

• Piipussapalaaruohoa

Eikö se kannattaisi vain polttaa ja mennä pubille juomaan oluen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51