Olipahan löytyny nyssäkkä kannabis rouhetta.
Huumeita yläasteella
22
1288
Vastaukset
- olovi-1963
hUUmeita perkele!,, joisivat viinaaa nii nku kunnon MIEHET ,pRKL!,,, ja viel ävaaralli sinta KANABISTA!
- rajatauki
multikulttuurista säpinää ei mulla muuta
- Gannabis
Saattoi hyvin olla tippunut joltain opettajalta, en kyllä ihmettelisi vaikka pitäisi muutamat vedellä ennen oppitunnin alkua, sen verran ihania kersoja varmasti pitää yrittää opettaa että hermoille varmaan on kysyntää.
- höyrypää
kuulemma ollut nimeltä mainitsemattoman perhekodin asiakkaan pussi
- K.Annabis
Minun mielestäni kannabis pitäis laillistaa!se on hyvä lääke parkinsoniin ym vastaviin.Mut eihän se kyl kuulu alaikäisille.Yhdysvalloissa tää tämmönen kannabis pussien löytö on niin arki päivää,että ei kukaan enää jaksa välittää.
- rqafghlpotedfhläåifd
Kauhea haloo jostain luonnontuotteesta. Kyllä se alkoholi pilaa terveyttä enemmän tuossa iässä.
- arhimäki86
Vitun idiootti mäne helevettihin sun huume sekoilujen kanssa.
- 123456788jk
Taitaa itse käyttäjät täällä ylistää nyt sitä luonnontuotettaan! Ei muutakun poliisit enenmän vaan ratsioita tekemään niin loppuu pelleily! Nivalaanhan ne jo iski alkuviikolla,oikein!
- Bääbäälammas
No kuka muukaan? :D Tekisit itse samaa jos sulla olis munaa elää oman tahtos mukaan. Se tunne kun koulun hUUmevalistus olikin paskapuhetta. Bää bää lammas.
Juo vaan sitää viinaa. Vaimo ja lapset lumihankeen jne.
- 123456788jk
Valitettavasti jalkojen välistä ei löydy munaa ja puolisokin on mies puolinen.Lapsiakin kyllä löytyy.Että mee määkimään lampolaan jos tekee mieli!Ja mä elän tasan semmosta elämää mitä haluankin,en todellakaan muilta kysele!
- Säätösauli
Mikset anna siis muidenkin elää sellaista elämää kuin haluavat? Yksilönvapaus jne.
- kossu.korhonen
Kärpässienikin on "luonnontuote" mutta ei ole vaaraton.
- kaaappisepete
NIIN ON!!!! minun mielestä suomalaisten nuorten pitäisi VIINAA JUODA JA TUPAKKIA POLTTAA toisinkuin jotakin KANNNJABIS MYRKKYÄ JOKA TAPAA!!! on tämä nuORISO PILALLA!! IHAN PILALLA
- 8357378
Opettajilla ei ole edes oikeutta ottaa voimatoimin pois huumeita. Oikeus kun koskee vain vaarallisia ja häiritseviä esineitä...
- 123456788jk
Valitettavasti sitä ei kukaan ole poes ottanut kuin käytävältä vai jonne oli tippunut joltain kullan nuppuselta
- Kaddafi
Ihan hyvä että nuoremmat polttelevat kannabista jo kouluiässä... paremmin pystyy tunnilla keskittymään!!!
- Pyhäkäs
Niin Pitääki Niinhän Teidän SUURIIDOLLI MIKA MYLLYLÄ Käytti siitähän Nuoret Ottaa Mallia HEMO HEMO HEMO
- päällesilankee
kirous, joka kuolleita haukkuu!
- Kirousvaiei
Millä valtuuksilla jakelet kirouksia ja ovatko aiemmat kiroukseksi olleet menestyksiä?
- Visala
Menkää hoitoon
- Absolutisti
Työntäkää se kannabis rouhe peräreikään ja menkää pubille muitten narkkareiden sekaan
- Piipussapalaaruohoa
Eikö se kannattaisi vain polttaa ja mennä pubille juomaan oluen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467625
- 334203
- 573705
- 503190
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652551- 542398
- 512378
- 402339
- 162276