Voisiko joku kertoa, miksi näen aina muslimi-maista tulleita miehiä yksin liikkumassa - saati ne kerrat tyttö-lasten kanssa, jolloin noilla miehillä ei ole MITÄÄN isällistä suhdetta lapseensa, vaan pitävät ihan pikku-lastakin ikään kuin vaimokkeena ja käskevät kulkea metrejä kauempana takana "Herra Ylhäisestään".
-Tai saattavat toista taas rettuuttaa ilman, että toinen tätä isäkseen tuntee...?
Ja missä ovat ne naiset, joilta huivit kielletään - ikään kuin he olisivat niitä RIISTÄJIÄ, joita muslimi-lait ruokkii? Ovatko he hellan ja nyrkin välissä nyt - vai palautettu takaisin "Itse-Syyllistyneinä"?
Media puhuu niin mielellään uroksen kärsimyksistä ja syystä pakolaisuuteen.
Herrasmies-säännöt/etiketti/Arvot tehtiin muinoin ehkäisemään ihmiskauppamaista ajattelua - ihmiskauppaa. Ilmeisesti naisten lahtaaminen olisi ollut tavallistakin yleisempää, ellei noin "ovelasti" olisi muistutettu naisten "käytännöllisyydestä" miehen elämässä... Mutta joka tapauksessa, nuo olivat ainoat keinot pitää mies jokseenkin selväjärkisenä (mies-miehelle) ja muistuttivat päivittäin, että Maailmassa on muitakin kuin sinä "ukkonen".
Olen toki nähnyt suomi-isänkin aina unohtavan lapsensa ja "lupaus-hoitaa" tarkoittaa vain mukaanottoa, mutta kai minä ihmisten asenteet jo tässä iässä näen lapsiakin kohtaan.
- Ja voin toki mainita myös, että olen nähnyt yli-suojelevia isiäkin (muslimeita näemmä).
Hyväksytäänkö lapsimorsiamet?
AntiSaatana
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417044
- 323958
- 463384
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402078