Hommasin kyseisen puhelimen ja nyt tarvisin apua sellaseen ongelmaan että miten saan siirrettyä sovelluksia muistikortin muistiin. Tiedän että kaikkia sovelluksia ei voi siirtää, mutta edellisessä puhelimessani (sony xperia z3) pystyin siirtämään näitä samoja sovelluksia joita olen nytkin asentanut honoriini. Mistä löydän sellasen kohdan jossa voin siirtää muistikortille edes joitakin sovelluksia.
Honor 7 lite
6
378
Vastaukset
- l520l520
Sellasta kohtaa ei valitettavasti löydy tästä puhelimesta joten ei voi siirtää. Muistikortista ei voi tehdä edes sisäisen muistin jatketta. On siis tyydyttävä siihen puhelimen muistin tilaan mitä siinä on vapaana.. tais olla uutena joku 10.7gt jos muistan oikein.
Onneksi tässä Marshmellowissa saa edes kaikki lataukset suoraan sd kortille joten puh muistia ei rasita kuin sovellukset.- Helppiime
Okei. Kiitoksia sinulle tiedoista. Pitää pärjätä tällä muistilla mitä tässä puhelimessa nyt sitten on.
- entiiamut
Eikö tosiaan tuossa mallissa ole? Ainakin vanhassa 4C:ssä menee näin:
- Asetukset
- Sovellukset
- Valitse listasta haluttu sovellus
- Sovelluksen tiedoista klikkaa kohtaa "Tallennustila"
- Tallennustila-näkymässä on nappi "Vaihda", jolla siirtyy sisäisestä kortille tai takaisin.
Vaihda-nappia ei näy systeemiohjelmille yms. joita ei voi siirtää. - l520l520
Eikö tosiaan tuossa mallissa ole? Ainakin vanhassa 4C:ssä menee .....
No eipä vaan ole. Ilmeisesti koska 7 Litessä on marshmallow paketista.. noissa 4c kit kat ja monissa vanhemmissa saatta tuo ominaisuus olla vielä android 6 päivityksen jälkeenkin.. ei kylläkään kaikissa taida olla enää, esim J5 2015 mallin 6 päivityksen jälkeen edes siirto mahdollisuutta.- Aaaaaapuuuuuuuuaaaaaa
Osaako kukaan sanoa miksi veljelläni esim. Pokémon gossa ylttää GPS paljon pidemmälle kuin minulla vaikka on samat puhelimet???
- Anonyymi
Aaaaaapuuuuuuuuaaaaaa kirjoitti:
Osaako kukaan sanoa miksi veljelläni esim. Pokémon gossa ylttää GPS paljon pidemmälle kuin minulla vaikka on samat puhelimet???
PASKAPELI KYS NIGA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090