mielikuvitusmaailma

kuvittelia

aina kun menen nukkumaan kuvittelen kuuluvani yhteen toiseen perheeseen ja seurustelen mielikuvituksessani ihastukseni kanssa. halailen tyynyä ja pidän itseäni kädestä kiinni ja kuvittelen että ihastukseni olisi siinä, ja käyn pääni sisällä keskusteluja hänen kanssaan. Onko tämä jotenkin sairasta, tekeekö joku muu samaa? Mitään muuta ei ole kuin vilkas mielikuvitus ja adhd itsellä. ei vaikuta mitenkään oikeaan elämääni. Joka ilta tämä mielikuvitteluni maailma jatkuu siitä mihin se edellisenä iltana jäi. onko kellään muulla samanlaista ? tätä mielikuvittelua on ollut ihan pienestä lapsesta saakka.

4

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhgehguerhguoery

Ihan normaalia tuo on. Lohduttavia ajatuksia ja fantasioita on hyväkin olla, kun elämä potkii päähän.
      Itsessä jossain vaiheissa elämää noita oli enemmän ja joskus taas vähemmän. Silloin, kun elämä on antoisampaa, ei tarvitse niin paljon "päiväunelmoida". Tyynyn halailu tai esim. lohduttava itsen silittäminen on myös ihan aitoja ja hyviä keinoja saada rauhoitusta ja hyvää kokemusta. Näitä keinoja neuvotaan ihmisille avuksi mm. traumaterapiahoidoissa ja sinä olet ne hoksannut ihan itse itsellesi hyväksi. Hyvä!

• herätyys

Olet uskovainen, eli elät haavemaailmassa, joka ei ole tosi.

• gulb

Minä myös kuvittelen..:) Kuvittelen toisen ihmisen kosketuksen... En kuitenkaan halua sitä oikeasti.. on vain kiva kuvitella. :D

• SamaTäällä

Joo täällä ollut samanlaista lapsesta asti. Pienenä lapsena mielikuvitusmaailmassa olin pieni lintu, joka eleli pihamme puussa. Myöhemmin aloin seurata ihmisten elämää. Omassa mielikuvitusmaailmassani oli alkuun yksi ydinperhe ja vähitellen mukaan tuli paljon perheitä, pariskuntia ja henkilöhahmoja omine tarinoineen. Olen seurannut näiden perheiden ja hahmojen elämää lapsuudesta asti. Varhaisimmat muistikuvat ovat ehkä 4 tai 5 vuoden iästä.

Olen nyt noin 30 vuotias ja viimeisten parin vuoden aikana käyntini mielikuvitusmaailmassani ovat vähentyneet reippaasti. Nuoruudessa uppouduin kuvitelmiini ennen nukahtamista joka ilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3357
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2097
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe