Mistä muodostuu ilma käyttövesiputkistoon? Kyseessä on omakotitalo ja rengaskaivo ja pumppu kaivossa, kalvopainesäiliö ja orwa suodatin.
Paineasetukset 2,8-1,5 esipaine on 1 bar.
Pumppu (uusi) toimii normaalisti, mutta hanasta tulee aina avauksen jälkeen ilmaa varsinkin lämpösen veden puolelta.
Vesisuodatinta elvyttäessä poistoputkesta tulee aina ensin runsaasti pelkkää ilmaa. Ja elvytyksen jälkeen järjestelmästä ilmaa ei tule juuri ollenkaan. Missä vika. Kiitos neuvoista jo etukäteen.
ilmaa vedessä
4
1613
Vastaukset
- Ole_hyvä
Hernekeittopäivänä myös alapäästä tulee paljon ilmaa, asia ei minua häiritse enkä ajatellut kysyä tyhmiä netissä.
- Osa-aikaeläkeläinenn
Sanot että vesivehkeesi ovat uusia. Jospa asennuksen jäljiltä on vielä jossakin ilmaa. Ei sitä muuten mistään vesisysteemiin tule.
- Vesiautomaatti
Saattaa olla höllä liitos jossain tai vanha hana imee läpi, kun tämä on näköjään kuumalla puolella. jos pesukoneesta esim puuttuisi imusuoja se voisi vaikuttaa kylmään. Pumpun putkessa pitää olla kaivonpäässä myös takaisku, näin se pysyy täytenä eikä vajoa, tai ime.
- Osa-aikaeläkeläinen
No joo. Kyllähän imuputkessa on pohjaventtiili oltava. Muutenhan koko systeemi ei pelaa. Jokin vuoto näkyy myös helposti pumpun pysähtyessä ja putkiston paineistuessa pohjaventtiiliä vasten. Vesi lentää vuotokohdasta.
Itselläni jäi kerran mökin vesiautomaatin imuputkesta tyhjennysliitin löysälle. En tuota huomannut muusta kuin pumpun toistuvista käynnistymisistä. Ei veteen ilmaa tietenkään tullut, mutta pumpun pysähtyessä vesi lensi liittimestä korkealle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748