Olemme naineet ystävien kanssa vaimoa nyt vähän yli kuukauden
Pelkäsin alussa edes kertoa vaimolle että haluaisin kimppakivaa 1N 2-3M kerralla
Kun vihdoin sain rohkeutta kysyä vaimolta että suostuuko hän porukan naiseksi
On homma edennyt että ollaan naitu vaimoa 4 viikonloppuna 1N 2M ja olemme olleet tyytyväisiä tilanteeseen ja jatkamme niin kauan kuin se on hyvän tuntuista kaikista
Emme ole kimpassa kuin huvittelun takia haluamme pitää hauskaa
Naimme vaimon kanssa keskenään 1-2 kertaa päivässä ja meillä on erittäin hyvää seksiä kaksistaan
Mikä on toisilla kannustimena?
Vaimoa naidaan kimpassa
10
1225
Vastaukset
Kuulostaa kivalta, ollaan mielellään mukana jos seuraa tarvitsee 😀
- Rohkaistuneet
Puhuimme kahden ystävän kanssa ja he tulevat mukaan kimppaan
Tänään tulee kaksi miestä kimppaan mukaan on ensi kokeilu kolmella miehellä - KiimainenNainenMiehineer
Vaimo odottaa jo kahta naimamiestä on tottunut kahteen mieheen eikä säikähdä vaikka olisi monta miestä joskus ollut 8 miestä yksissä juhlissa
- ToivossaElävä
Minäkin haluaisin antaa pillua useammalle miehelle
Taitaa silti jäädä haaveeksi mieheni ei suostu että joku muu saisi minun pillua
Vahinko sinänsä sillä minä haluaisinJos vaihdettais yöksi miehiä? Sinä saisit minun miehen ja minun panokaverin, minä puolestani naisin sinun miestäsi.
- Anonyymi
Onko tilanne muuttunut?Haluaisin ehdottomasti kokeilla nussia pilluasi!
- KaksiMiestäKerrallaan
Itse olen ollut 2 miehen kanssa jo vuosia.
Mieheni halusi että annan myös muille.
Kokeilun jälkeen aloin itsekin pitämään kahden miehen kanssa olemisesta. Täytyisi saada vaimon synttäreille yllätystä miesmuodossa!
25.11.2017- EiPilluKatee
Minusta on hienoa antaa toistenkin koettaa vaimon pillua.
Saataisiinko tulla olisi aviopari ja naisen vakipano. Saisit naisen itsellesi ja kaksi miestä hoitelee vaimoasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238459Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056667Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783840- 863629
- 1663034
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432959- 472937
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412809Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222486Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962084