Enkelini suojaa minua

lampukkayössä

Istuu vierelläni, suojaa uneni.Kantaa minua kun kun menee huonosti.

12

305

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valotvinttiin

Minullakin on foliohattu suojana, avaruuden muukalaisten ajatusten urkinnalta.

• lässynlässyn

No miksi olet erityisempi kuin esim. joku lapsi joka jää rattijuopn ajaman auton alle ja kuolee? Missäs oli tämän enkeli?

• rattijuopon enkeli? tietenkin jatkaa yhteistyötä

Lapsihan vain sai tämän elämäntyönsä tehdyksi ja meni enkelinsä luokse. Mitä epäselvää tässä on`.
        valotvinttiin tulee uskossaan autuaaksi kuten jokainen, ilman häntä maailma olisi puutteellinen

• palaaaikaajatupakkia

Mitenkäs se noin meni?Jos uskoo PIELEEN,niin minkä maan enkeli sellaista
        suojelee.Eikös ensiksi pitäisi hankkia totuus Jumalasta,mitenkä se kaikki
        toimii.Ei niitä enkeleitä riitä joka lähtöön.Arvottomat eivät tartte apua.
        Etsi Luojaa,niin löydät myöskin muut edut.Ilman raamattua se ei onnistu,
        sekin vaatii pitkä-aikaisen tutkimisen.Ei ne pelastus-asiat ole niinkään
        yksinkertaisia asioita.Valtaosa maapallon kansoista rypevät kaiken-maailman uskonnoissa,joilla ei ole mitään tulevaisuutta.Pitää ensiksi
        löytää se ainoa oikea usko,ja siihen menee paljon aikaa,ja tupakkaa,heh.

• Eli sinulla menisi paremmin, jos enkeli ei kantaisi sinua?

• Hän joka mittaa - paremmin - huonommin, tietenkin sanoo oman mielipiteensä. Minulla menee hyvin, paremmin ei voi mennä koska nyt menee näin.
        Jos tilanne muuttuu on minun näkemykseni muuttunut. Vain se minulle tapahtuu minkä koen tapahtuvan. Suhtautumiseni on oma valintani.
        Aloitukseen lisäisin että minä koen myös kaiken ilon enkelini kanssa.

• MeniFlatusteluksi

Mullakin on ollut niitä enkeleitä joka lähtöön,mut sitten ne meni jonkun toisen lakanoiden väliin,ja "pieru,"siihen se sit loppuikin.

• MeniFlatusteluksi kirjoitti:

Mullakin on ollut niitä enkeleitä joka lähtöön,mut sitten ne meni jonkun toisen lakanoiden väliin,ja "pieru,"siihen se sit loppuikin.

Näkemyksesi muuttui omasta tahdostasi. Enkelit kyllä tukevat uutta valintaasi.

• rixmax

Enkeli ei silti jätä,nytkin suojaa minua.

• MaxRix

"nytkin suojaa minua."

Onko tuo Nytkin siis joku henkiolento?

• rixmax

Enkeli on enkeli.

• JOKAISELLA IHMISELLÄ ON KAKSI VALON ENKELIÄ SUOJANA SUOJELUSENKELIT se oli sid rothin ylilujonolista sarjassa eräs mies kerto isen no sith rod on jeesus-mies en tiiä sitten että mit äsanoa ku nettä roikkuu jeesuksen helmoissa mutta kyll äniistä voi löyttää hyviä murusia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5184
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4358
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2471
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe