Oon 21v ja mulla on yli 80000e pankissa. Ei vanhemmilta saatua, ei varastettua, ei laittomasti tehtyä.
Olenko rikas?
7
171
Vastaukset
Kuitenkin lainattua rahaa pankilta.
- 72472
Kyllä sinulla enemmän taitaa olla kuin useimmilla 21-vuotiailla. Ylipäätään aikuisiin suomalaisiin verrattuna et kuitenkaan rikas ole, sillä suomalaisten keskivarallisuus on yli 100 000 €. Toki yleensä se ei varmaan lainkaan kokonaan pankkitilillä ole.
Jos olet itse tuohon ikään mennessä jo tuon verran saanut kasaan, niin jatka samaan malliin. Muun muassa selvästi aikaistetut eläkepäivät ovat siinä tapauksessa ulottuvillasi, jos haluat... Tämä on nuorten palsta, jossa on suurimmaksi osaksi 12 vuotiaita. Miksi tämä on täällä? Epäilykseni heräsivät.
- nuljake1
Kyselee 37-vuotias mies joka etsii whatsuppiin 12-15-vuotiaita tyttöjä saaliikseen.
- ppapp
vitun ironien tyhmä ex oo 21 vuotias
nuljake1 kirjoitti:
Kyselee 37-vuotias mies joka etsii whatsuppiin 12-15-vuotiaita tyttöjä saaliikseen.
Olen kyllä 20 vuotias, ja viihdyn mieluummin yksin.
- fek
Maailmassa on yli 70 miljoonaa ihmistä joiden omaisuus on yli 1 miljoona USD. Kuulostaa paljolta mutta se on vain 1% koko maailman väestöstä. Olet kuitenkin paljon rikkaampi kuin suurin osa maailman ihmisistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069