Mistä maksullinen nainen? kuusankoskelta

mtvperkele

Olen tullut siihen tulokseen, että minä en koskaan tule ilmaiseksi naista saamaan, joten kaipa siitä kokemuksesta pitänee jonkin verran maksaakin. Rahaa minulla on ihan tarpeeksi, kun kaljaan en koko palkkaani pistä, ja moraalirelativistinkin piirteitä löytyy sen verran, että en huorissa käymistä mitenkään pahana asiana näe. Kysymys kuuluukin: mistä löydän naisen, joka on valmis jakamaan läheisyyttään rahasta?

13

1093

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi_ehdotus

Sanoit, että: "rahaa minulla on ihan tarpeeksi", joten jos lähtisitkin kanssani Roomaan ja maksaisit kaikki matkan kulut meidän molempien osalta, voisit viedä neitsyyteni ja panna minua sen jälkeen niin monta kertaa, kuin mielesi tekee ennen lomamme päättymistä. Miltä kuulostaa? ;)

• jyysin
    • 3578783

Itse olin joskus samassa tilanteessa. En tiedä Kuusankosken markkinatilanteesta, suosittelisin Amsterdamiin tai Hampuriin matkustamista. Ikkunaprostituoituina työskenteleviin naisiin on helppo ottaa kontaktia, valinnanvaraa riittää, ostettavan tavaran näkee etukäteen, laatu on korkea ja hinnat halvat.

• Puutteessa3

Mistä saisi aidonoloisen miesseksirobotin? Seksi kiinnostaa, mutta en kestä alastomuutta vieraan tai edes tutun ihmisen kanssa. Ja muuten, huorissa käyminen on vastenmielistä.

• Bbjack

Pattaya

• 379379

Ei taida olla helppoa saada hyvää maksullista Kuusankoskelta. Mene Hampuriin, Berliiniin tai Amsterdamiin katsomaan, missä ikkunassa on sinulle kelpaava runko. Muista vain ennen sisälle menoa neuvotella tarkkaan, mitä maksat ja mitä saat.

• yksin-ikuisesti

Ahkerasti vaan ilmoittelet esim työnhaku , työkeikat palstalla. Monet naiset on rahapulassa ja itse löysin sieltä kivan naisen. Olin sen kanssa 4 kertaa ja rahaa meni 1300 euroa. Iskuri treffit on huono, siellä rumia naisia. Suomi24 seksi sivultakin voi löytää.

• eimaksullinennainen

Hanki pumpattava Barbara tai pistä ovenrakoon.

• Hyvä kysymys minä haen kullia 45 _60

• tattoopower

Kesällä ainakin ostoskeskuksen penkillä istuu muovipussin kanssa upeita naisia.

Hintaa en tiedä, mut aamupäivästä luulis olevan halvempi kun on olot.

• no.nyt.tulee

Ostarin edestä ja halpa.

• upeakarvoitus

En maksaisi kuin siistille aikuiselle reilu 30v romaninaiselle jos pääsisin nuolemaan sitä.

• Miesyksin-

Varmaan siellä huono tarjonta mutta matkusta turkuun tai hesaan niin saat tosi nättiä naista noin 250 eurolla. Turussa ja hesassa on laadukkaita maksullisia runsaasti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe