Todella monissa perheissä suru on keskeinen asia puhua kun jälkikasvu on syystä tai toisesta siirtynnyt rajan taakse.
Paljon nuoria ja nuoria aikuisia on menehtynnyt pienestä kylästä.
On niin hankala käsitellä surua kun se on läsnä kokoajan koska kaikki olemme tuttuja keskenämme.
Suru kantautuu ilon edelle puheissamme ja se on hyvä asia puhdistaa tunteita mutta kun voimatkin ovat rajalliset käsitellä surua surevien kanssa.
En tiedä mikä on surun määrä jota ihminen jaksaa kantaa!
Sallassa on surua paljon.
2
366
Vastaukset
- Menetettyelämä
Meidän perheessämme Sallassa on myös ollut iso perhetradegia josta on ollut vaikea jutella etes läheisimmille ystävillemme.
Veljeni menehtyi ja kaikki kaverini kaikkosivat koska eivät osanneet enään kohdata minua samanlaisena kuin ennen.
Nyt asiasta on helpompi puhua vuosien jälkeen mutta todellisia ystäviä isosta ystäväpiiristä jäi kaksi naista.
Ihmiset kokee ihmisen hauraaksi jos olet kerran ollut niin.
Koen itse olevani vahvempi ja auttavaisempi kuin ennen mitä olin ihmisenä.
Osaan olla avoin ja täysin rehellinen tunteilleni veljeni poismenon johdosta.
Jutelkaa ihmisille,se auttaa eteenpäin.- uusi_Päivä_
Kauniisti kirjoitettu, kiitos.
Tapahtuman keskiössä ei sitä ehkä tajua että olemme tulleet tänne kokemaan tiettyjä asioita ja tarkoitus olisi niistä jotain oppia. Jokaisella on omat kuviot ja jokaiselle oman mitan mukaan.
Kun silmät taas aukeaa ja pääsee siitä yli, olemme entistä parempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256