Räätäli ja kynsiä

ReissuLeena

Mistä löytyy Khao lakin parhaat räätälit? 4. reissu menossa, mutta ei ole ennen ollut tarvetta. Kauniit kynnet olisi myös hakusessa, onko vinkkejä?

10

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Räätäliliikkeet joissa on sisäänheittäjiä ( intialaisia) tekevät surkeaa jälkeä. Jos pitää maksaa ennakkoa, vaihda liikettä. Liikkeet näyttävät hienoilta, mutta ne hikipajat jossa vaatteet ommellaan ovatkin aivan muualla. Itse olen teettänyt pyynnöstä, intialaisilla kerran. Jälki oli todella huonoa, eikä kangas ollut sovittua. Ikkunoissa on hienoja luomuksia, muttei vastaa todellista työn jälkeä.

Kyllä khao lakissakin on ihan hyviäkin räätäleitä, mut en uskalla suositella, kun ei omaa hyvää kokemusta.

Jos teettäisin itse khao lakissa, menisin lam kaeniin. vasemmalla puolella tietä jossain keskivaiheilla liikeriviä on räätäliliike joka valmistaa vaatteita myös armeijalle. Siinä myös myytävänä heidänkin tekemiään vaatteita, joskin myös valmisvaatteita. Tekevät myös naisten vaatteita.

Kynteni *hoidetaan* khao lakissa hieronnan yhteydessä, halusin tai en. Ne ovat jopa mun mielestä liian lyhkäset. Se tuskin on se mitä haettiin :)

• ReissuLeena

Kiitos vastauksestasi. Haluaisin kauniit lomakynnet ehkä geeli sellaiset. Intialaisten liikkeisiin en minäkään mene. No jospa jollain olisi vinkki antaa. Pari viikkoa vielä ja sitten lomalle lakkiin😃

• PuhelinRäätäli

Asian vierestä hieman mutta ottaa pattiin nuo intialaiset räätäliliikkeiden sisäänheittäjät joka ikisessä käänteessä.
        Ylipattiin ottaa suomalaisten puhelinoperaattoreiden sama toiminta mm. hesassa.

• Khao_Lak
      • Pukumies1234

Just haettiin miesten puku ( takki, housut, liivi js paita) Jaspal tailorilta. Tuli juuri sellainen kun haluttiin. Tiistaina tilattiin keskiviikkona sovitus ja tänään valmis. Suosittelen. Ei varmaankaan halvin paikka mutta laadukasta jälkeä.

• Navas

Heippa! Ollaan täällä juuri paikanpäällä ja just kävin toissapäivänä laittaas geelilakkauksen kynsiin. Kävin viime vuonna samassa paikassa ja kestivät todella hyvin. Hinta 500bahtia joka näyttää olevan aika yleinen hinta. Geeli-tai akryylikynsistä ei ole kokemusta. Paikka sijaitsee bang niang beachin kadulla n. 100-150metriä ennen rantaa oikealla puolen katua. Samassa putiikissa on myös hierontaa ja kampaamopalveluja.
      Hauskaa reissua! Meillä on vielä melkein kolme viikkoa lomaa edessäpäin!!! ;)

• ReissuLeena

Kiitos paljon😀vinkeistä.

• ReissuLeena

Lam kaen...onko kuinka kaukana Khao lakissa?

• esimerkkiä

Aivan Khao Lakin vieressä etelän suunnassa ja matkan määräytyy sen mukaan missä lähtö- ja määräpiste on. Esim. keskustan marketin kohdalta ...

https://www.google.fi/maps/dir/Lam Kaen, Thai Mueang District, Phang-nga, Thaimaa/8.6449182,98.2515266/@8.6138021,98.226386,13.59z/data=!4m9!4m8!1m5!1m1!1s0x30508fc3e23459fd:0x6eebeeb4df7a8366!2m2!1d98.2541155!2d8.5825819!1m0!3e0

• ReissuLeena

Mahtavaa, kiitos tästä😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4358
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2471
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2254
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe