Että tälläinen kasvattaja "Keskimaan kissala"

VoiKissojenKärsimystä

Suoraan lainattu Hanna Kekkosen sivuilta.

"Kasvatukseni tavoitteena on terveet, ystävälliset, seuralliset sekä leikkisät itämaiset kissat. Silloin tällöin kissalaan syntyy myös näyttelyharrastukseen soveltuvia pentuja mutta tärkeintä on että pentuni saavat rakastavan kodin missä ovat täysipäiväisiä perheenjäseniä

Kasvatus- ja näyttelyharrastamisen lisäksi olen myös FIFen tuomarioppilas kategorioissa III & IV.

Huomioithan että minä ja sijoituskotini haluamme aina ensin tutustua kissan uuteen mahdolliseen kotiin kasvotusten. Kissan hinta määrittyy sen mukaan minkä tasoinen se on. Ainoastaan jo kasvattajanimen hankkineet voivat keskustella kasvatuskissan hankkimisesta, ensisijaisesti kasvattini muuttavat uuteen kotiin leikattuina. Leikkaus sisältyy jo kissan myyntihintaa. 

Lisää tarinoita löytyy kissalan Blogista" Todellakin tarinaa löytyy - Ilta-Sanomat
Poliisin kuvat: palkitun kissakasvattajan pakastimesta ...

4

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjvifijljbljblnölnfdyfdy

Kekkosen sivuilla on linkkejä useiden muiden kasvattajien sivuille joilla ei ole mitään tekemistä tämän katastrofin kanssa.

• Pöyristyttävää

Ihmettelen, miten tälläista on päässyt tapahtumaan. Jos vaikka joku muu kasvattaja, tai naapuri on epäillyt, niin miksi ei ole puuttunut asiaan. Kyllä eläimet nälissään pitävät meteliä.

• VerenpaineNousee

Kissa ja koiratehtailut, kuka niitä oikein valvoo ? Samalla kissalla, tai vastaavasti koiralla teetetään pentuja koko ajan. Menisivät luuserit kunnon töihin, eikä pidetä eläimiä synnytyskoneina.

Ihminen on surkein olento ottamaan kaiken irti eläimestä. Turkistarhaajat kuuluvat samaan luuserijoukkoon. Eläimet istuvat lyhyen elämänsä ahtaassa tilassa. Jalat ovat väärät, syövä ruokaa, joka on mämmin näköistä ja haisee raadolle. Kuolema on kauhea, jossa turkki revitään irti...turkki, jota kukaan ei tarvitse.

• kasvattajaONkirosana

NO, miksi kissakasvattajat eivät osaa edes kommentoida! Kaikki siis samaa kastia, saisitte hävetä. Itse makaatte tekemättä kunnon töitä, elätte eläimistä, mutta ette ruoki.
      Eläinlääkärin vastaanottohuoneissa näkee huolimattoman näköisiä tupakalla käyviä akkoja. Tuodaan koira, tai kissa lääkäriin, kun se ei enää jaksa tehdä pentuja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6895
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2037
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe