Vähän pidin taukoa, kun pidin jumpaa keski-ikäisille tanakoille, exän tyyliseille miehille.
Oletteko pojat paljon lihonut, kun olen tovin ollut pois neuvomasta teitiä?
Tietoja voi kysellä minultaa.
T. Hyvin tiukka ballu
mites täälä pullukoilla menee?
4
146
Vastaukset
- Vhh--Guru
Paino on tosiaankin noussut lihakset kun on kasvanut hyvällä VHH ravinnolla ja rankalla sali treenillä!
- MalminThai
VHH ravinnolla ei kasva kuin maha tymhyys sen ovat osoittaneet muun muassa piimäleili, juntti, veku ja antti.
- karijuhaniVantaa
minä olenb istunut koko a jan Vantaan uimahallin lastenaltaan matalassa päässä,,,juonut litra kaupalla Kookosöljyä ja huuhdellut piimäleiliäni fliirovedessä.. Olen saanut takaisin itsetuntoni ja n 3o kiloa lisää painoa.. Sanani kaikuu siis painavina täällä edelleen:
- Maailmakuuluukaikille
Ikävät ihmiset vi##uilevat ja irvivät muita ihmisiä. Huono itsetunto saa ihmisen etsimään irvinnän kohteita kuten narkkari huumetta. Paranna itsesi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224