jatkaako Partia rautakauppa vielä aurassa?

vanhaasiakas

Meinaan, kun oli 4.2.2017 kaikki pois myynti! Onko se siis suljettu ja jos on niin miksi?

5

578

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soonohitte

Toivottavasti ei jatka ihan niiden kavereiden itsensä vuoksi. Outoa sakkia. Kun menee ostoksille ja kysyy jotain niin on ihan kuin kirkossa pieraisisi. Ei sellainen juttu vetele, että on neljä miestä töissä ja kaksi nuokkuu netissä koko ajan. Ja semmoiset hinnat. Ja kun nettikaupastakin saa melkein mitä haluaa niin ei siitä mitään tule. Minä en ainakaan maksa 30 prossaa liikaa. Onneksi on BAUHAUSSI ja ne kaikki ihanat rautakaupat mitä Raision tienoilla on. Ei ne siitä enää jaloille nouse. Ei oo visioo eikä muutakaan. APP eli antaa paskan "palaa."

• RautakauppiasPasanen

No ehkä sitä ei aivan noin rumasti olisi tarvinnut sanoa. Vaikeaa se on perustaa mitään rautakauppaa kun ei saa tavaraa mitä myydä. Se on vähän ankeaa touhua. Ei sitä pelkillä nupinauloilla bisnestä tehdä.

• Aurastamuuttanutpoisjo

Onhan siellä ollut tavaraa myytäväksi, ainakin kun sisälle on mennyt, kyllä siellä tavaraa on ollut, muutakin kuin nupinauloja. Onko se kauppa nyt toiminnassa vai onko kiinni?

• Moilaurhkki

Kävin kaasuasioilla tässä taannoin ja pääsin kurkkaamaan remontin puolelle. Siellä oli varastosta tehty myös lämmintä myymälätilaa eli näytti että tulee uusi myymälä aika isona. Toimistohuoneet siirtyy yläkertaan. Sitä en tiedä mikä myymälä tulee, kuulin huhun että joku uusi konseptimyymälä. Wurth?? Millon en hoksannut kysyy.

• Jessenouseekrapulasta

Toivottavasti jatkaa. Haluan jatkossakin edullista ja osaavaa palvelua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe