Muutama kuukausi sitten kysyin sinulta miten selviän erosta rakkaasta ihmisestä.No selvitty on ,aika tekee tehtävänsä.Sanoit silloin ,että voisin pyytää uutta katsantoa talvella ja nyt olisin valmis siihen.Niin, että mitä tuo tulevaisuus tullessaan? Ei varmaankaan tätä miestä jonka menetin ,mutta mitä?
Sinulle Kristalliboltsi
7
194
Vastaukset
- Kristalliboltsi
Moi syksykevät.
En ole vastannut sinulle, koska näkyä ei tule jostain syystä. Syy voi olla siinä, että kumminkin haikailet menetettyä rakkauttasi ja ajatuksissasi toivot hänen palaavan. Noi menetykset eivät ihan helposti katoa. Jutun päättymisestä on kumminkin lyhyt aika. Odotellaan vielä tovi niin ehkä saan sinulle näyn boltsista. Palaile asiaan tossa toukokuussa. - syksykevät
Nyt ei ole vielä toukokuu,mutta kysyn jos jotain saisit vastaukseksi.Mies on lähestynyt useamman kerran kevään aikana.Mitä hänelleä mahtaa olla mielessä?Palaako vielä.
- Syksykevät
Nostan
- Syksykevät
Jokohan nyt näkyisi ?
Kyllä sun tunteet ja järki tietää mitä tulevaisuus tuo. Eletään nyt tässä hetkessä ja uskotaan hyvään.
Älä haikaile exän perään. Olin itse erossa 2 vuotta ja palattiin yhteen onnellisempina. Pidin silmät auki muiden varalle. Aika näyttää.
- xttölkj
mmmm--
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411