Kollegojen kanssa ihmetellään päivittäin, kuinka nykyautot ovat herkkiä kosteudella ja pakkaselle. Ei käynnisty, syttyy merkkivalo, ei ota kierroksia tai keskuslukitus ei toimi. Merkkejä Audista, Fordiin ja Opeliin.
Yksi merkki kuitenkin tuntuu menevän omia polkujaan, Peugeot. Satoi tai paistoi. Oli pakkasta tai käytit pesussa. Peugeot tuntuu toimivan aina. Kollegiamme käyttää alun toistakymmentä eurooppalaista autoa ja kahta ranskalaista diesel-Peugeotia.
Peugeot on kirinyt laatunsa osalta muut kiinni ja tainnut ajaa ohi.
Peugeot kestää pakkaset ja pesut!
konsultitKJ
2
100
Vastaukset
- Pesulle
Olen myös pessyt omaa 308 pakkasella ja hyvin tuntuu kaikki toimivan. Miksi ei toimisi?
Enemmän tuntuu olevan ongelmia pesulaitteissa, kun autossa, kun olen muutaman kerran törmännyt punaiseen valoon ja huoltokylttiin pesulan ovella :D - neimas
Muutamissa Volkswageneissa ovat sähköt reistanneet pesujen jälkeen. Ilmeisesti Peugeoteissa suojaukset ja liitokset ovat onnistuneet paremmin. Ainakaan minun ranskattarissa ei ole koskaan esiintynyt mitään pesuista johtuvia ongelmia. Kop kop, ainakaan vielä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396915
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 381963