harrastaako muut pyllyreiän venyttelyä? itse pidän siitä todella paljon.
pepun venytystä. harrastaako moni?
12
505
Vastaukset
- enoonnistunutvielä
oon yrittänyt mut liian kivuliasta
- douple
Harrastan sitä kohtuuden nimissä. sopivan kokoisilla dildoilla siis. Tosi kiihoittavaa, muutaman kerran naisetkin olleet harrasteessa mukana ...
okei kiva, mäkin haluisin tehdä sit jonkun ihanan ja hellän ja intihomoisen miehen kanssa
- venyttäjämies
:) :) no ny kuulostaa hyvältä leikitääks!
- anurator
venyttäjämies kirjoitti:
:) :) no ny kuulostaa hyvältä leikitääks!
Leikitään, dildot pyllyyn .... :)
- venyttäjä
anurator kirjoitti:
Leikitään, dildot pyllyyn .... :)
viskaa ny joku mailitai jtn
- anurator
venyttäjä kirjoitti:
viskaa ny joku mailitai jtn
Hekumoin mustalla melko suurella dildolla, video kuvaa sessiotani kaiken aikaa ja monitorista näen kaiken livenä ja voin katsella jälkeenpäin muistikortilta. Nyt istun koneella anustappi pyllyssäni, kiima on valtava ...
- cembalo
Sait kiihoittumaan ! Anukseni haluaa sauvaa nyt heti.
- venyy
anurator kirjoitti:
Hekumoin mustalla melko suurella dildolla, video kuvaa sessiotani kaiken aikaa ja monitorista näen kaiken livenä ja voin katsella jälkeenpäin muistikortilta. Nyt istun koneella anustappi pyllyssäni, kiima on valtava ...
videooo mmm.itsellä juuri iso tappiperseessä juuri tuli fistailtua kohta voisi jatkaa
- anurator
venyy kirjoitti:
videooo mmm.itsellä juuri iso tappiperseessä juuri tuli fistailtua kohta voisi jatkaa
Olen nyt sängyllä ja vaihdan paksumman sisääni, nyt on jo pää sisällä ... Uh, vaikea kirjoittaa tässä kiimassa, alan vedellä edestakaisin !
On se puuhana mitä parasta;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197556Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista796716- 955274
- 524625
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494276- 2304169
- 444125
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283958- 593103
- 482586