Ujellus

Mìkä vikana?

-03 corolla ja mittarissa alle 30tkm. Kun nopeus on yli 60km/h ja rattia kääntää aivan hitusen oikealle alkaa ujellus/vinkuna! Olisiko tehostin? ääni on aivan samanlainen kuin joissain vanhoissa autoissa tuulettimen hihna ei nyt niin kova mutta kuitenkin.

Huoltoon täytyy viedä mutta jos olisi jotain vinkkiä/kokemusta niin auttaisi. Muuten on loisto peli mutta nyt tuo ääni hiukan säikäytti.

4

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee ainakin mun farkku corollassa (1.6 sol vm-03) kun kylmänä paikoillaan kääntää rattia.Tuulettajan moottorin siivet ottaa koteloon hitusen verran kiinni.Auton runko on ilmeisesti sen verran elastinen,jotta tosta vinkuminen kuuluu sitten.Toi häviää kyllä heti kohta kun lämmintä rupeaa pukkaamaan
      Hmm..Onkos sulla sähkö,vaiko hyde toiminen tehostin?Sähkötehosteisessahan moottori tekee työn,niin voi olla siinä se ujelluksen lähe.Jos on hydraulinen tehostin,niin hihna vois luistaa...Takuu kun on kuitenkin (??) voimassa,niin ei muuta kuin Pärnäsen korjaamolle korjaamolle molle molle molleppa mooolle! :)) Toki vaikkei ois takuu voimassa,niin mun mielestä auton pitää olla sllaisessa kunnossa,jotta siinä ei ole vikoja,heh :)

molleppa mooolle:) Jos ja kun on vika fiksattu,niin kerros,jotta mikä oli vikana.

• ujellus

Niin käynnistettäessä lämppäri/tuulettajan siivet tai jokin tosiaan ujeltaa mutta se loppuu pian.
        Takuu on mutta tiedä sitten mitä se oikeasti kattaa?? mikä nyt on kuluva osa ja mikä ei?? ajovalo ei kuulu takuuseen mutta entäs kojelaudan polttimo??

Joo ja jarrut tuli mieleen, koska ne on natissu ja äännelly uudesta alkaen mutta miten voisi liittyä ratin kääntämiseen? Ei ole aluvanteita ja ääni alkoi ennen näitä etelän lumikelejä. Onko valmistettu eri tehostimilla tätä uutta corollaa?
        Avessahan on 1.6 1.8 sähkö ja 2.0 2.4 hydraulinen jos en väärin muista.

No pajalle lähtee kun 30tkm huoltokin edessä mutta epäilen, että jotain valohoitoa saa.

• ukki
        ujellus kirjoitti:

Niin käynnistettäessä lämppäri/tuulettajan siivet tai jokin tosiaan ujeltaa mutta se loppuu pian.
        Takuu on mutta tiedä sitten mitä se oikeasti kattaa?? mikä nyt on kuluva osa ja mikä ei?? ajovalo ei kuulu takuuseen mutta entäs kojelaudan polttimo??

Joo ja jarrut tuli mieleen, koska ne on natissu ja äännelly uudesta alkaen mutta miten voisi liittyä ratin kääntämiseen? Ei ole aluvanteita ja ääni alkoi ennen näitä etelän lumikelejä. Onko valmistettu eri tehostimilla tätä uutta corollaa?
        Avessahan on 1.6 1.8 sähkö ja 2.0 2.4 hydraulinen jos en väärin muista.

No pajalle lähtee kun 30tkm huoltokin edessä mutta epäilen, että jotain valohoitoa saa.

Mun Corollassa oli aivan samanlainen vinkuna ekana talvena. Oli aluvanteet talvirenkaissa, ja aina kun rattia käänsi oikealle tietyssä nopeudessa, vinkuna kuului. Aluvanteet on talvikeleillä huonot, ne päästää paskaa ja vettä jarruihin. Jarrut putsattiin ja notkistettiin ja vinkuna häipyi. Nyt on talvirenkaissa peltivanteet eikä tosiaankaan ole vinkunoita.

• olis

jarrujen putsaus? Mun rollassa alkoi viime talvena kuulua samanlainen kitinä, joka oli sittenkin jarruihin mennyttä skeidaa. Vaihdoin täksi talveksi aluvanteet tavallisiin, eikä enää ole tullut kitinöitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe