Ei taida hybridit pärjätä:
http://www.autotie.fi/tien-sivusta/tama-peugeot-kulkee-100-kilometria-vain-2-7-eurolla
Ei pärjää hybridit
8
163
Vastaukset
- Humpuukitesti
https://youtu.be/gw6rUSYYFFw
Vanha juttu, tuohan on ajettu jo huhtikuussa 2015.
-autoa on ajettu mahdollisimman taloudellisella nopeudella, joka on usein 60 km/h (koko testin keskinopeus on 56 km/h), erikoisrenkailla ja varmasti myös erikoispaineilla. Lisäksi ilmanvastusta on paranneltu mm. takaspoilerilla.
Lukema on toki pieni, mutta ei tuo kerro todellisuudesta juurikaan mitään.
Ei pärjää hybridit, mutta ei tuolle pärjää myöskään sama auto kaupasta haettuna. - Hyvinpihistetty
No tuon normikulutus voi olla lähellä.hybridin normikulutusta ja todellinen lähellä hybridin todellista. Mutta puoleen hintaan ja paljon yksinkertaisemmalla teknologialla.
- Neljälitraasatasella
Meneehän se vähällä normaaliajossa:
https://www.spritmonitor.de/en/overview/36-Peugeot/1281-208.html?fueltype=1&constyear_s=2012&power_s=99&power_e=99&powerunit=2
Ei tuosta kolmen auton otoksesta voi hurjasti päätellä, mutta noiden kolmen keskikulutus 4,34 litraa sadalla alkaa olla samaa luokkaa kuin 80-luvulla oli 205 dieselissä ja volkkarin 1.6 dieselissä.
Eli missä on kehitys.... No auton massassa ja turvavarusteissa, ei kulutuksessa.
- rellupösösittukka
Ostasin töpseli auton mutta, johdon toinen pää puttuu eli se toinen töpseli,Itäsuomessa niitä ei ole täällä pohojisessa ainakaan Eduskunta hei, laittakaa niitä latauspisteitä joka paikkaan mieluimmin vähän tiheämpän kuin 50km välein niin saadaan suomi verkostotudusi
- eiolevieläaika
Se, että säjköautojen latauspisteitä olisi kattavasti ympäri Suomea, vaatisi sen, että niitä autojakin olisi.
Ja jotta niitä autoja olisi, pitäisi olla niitä latauspisteitä riittävästi, autojen tulisi olla hinnoiltaan järkeviä, ja niiden käytettävyys tulisi olla riittävän helppoa.
Tuo yhtälö kun toteutuu, alkaa niitä latauspisteitä ilmestymään enemmänkin. Nyt autojen hinta ja käytettävyys rajoittaa vielä kysyntää. - rellupösösittukka
eiolevieläaika kirjoitti:
Se, että säjköautojen latauspisteitä olisi kattavasti ympäri Suomea, vaatisi sen, että niitä autojakin olisi.
Ja jotta niitä autoja olisi, pitäisi olla niitä latauspisteitä riittävästi, autojen tulisi olla hinnoiltaan järkeviä, ja niiden käytettävyys tulisi olla riittävän helppoa.
Tuo yhtälö kun toteutuu, alkaa niitä latauspisteitä ilmestymään enemmänkin. Nyt autojen hinta ja käytettävyys rajoittaa vielä kysyntää.Jaa auton hinnasta kiinni, ei mulla porscheen varaa ole mutta mieluimmin ostan toytoa lug plomin, vai mikä se on. kuin mercedes benz 220d een.
- eiolevieläaika
rellupösösittukka kirjoitti:
Jaa auton hinnasta kiinni, ei mulla porscheen varaa ole mutta mieluimmin ostan toytoa lug plomin, vai mikä se on. kuin mercedes benz 220d een.
En puhunut sinusta, vaan ihan yleisesti ihmisistä.
Halvin sähköauto maksaa Suomessa 28000 euroa ja sillä rahalla saa kirpun kokoisen vw up:in.
Suurin osa ihmisistä ajelee käytetyllä autolla, jonka hintaluokka on tuota alhaisempi. Sähköautoja ei käytettynä ole juuri tarjolla, eikä käytetyn ostaminen lisää niiden määrää liikenteessä.
- rellupösösittukka
yleisistä sen verran että ajan edellen niillä, bussi juna airbus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417044
- 323958
- 463384
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402078